Anonym skriver:
Skal jeg være helt ærlig, så er det nok alligevel ikke mig. Har været ved og læse en del omkring at være JHV. Det er ikke mig...
Faktisk hælder jeg mere til Budismen. Jeg vil gerne ha´ noget og tro på, men kan simpelthen hverken forholde mig til Gud eller Jehova. Jeg er en person som skal se det, før jeg tror på det.
Buda var jo en rigtig person 
Jeg kan ikke vælge for dig, det er der ingen af os herinde der kan.
Men du kan læse hvad folk skriver, og tage det med i dine overvejelser. Jeg er personlig tilhænger af at være lykkelig, fortælle dem du elsker at du elsker dem, og drikke the med din familie. Jeg gør det hele, men jeg er ikke specielt religiøs, eller med i nogen form for gruppe eller lign. Jeg er bare typen der er opdraget sådan, og derfor ikke kan leve uden.
Lige meget hvordan man er opdraget, kan man jo leve efter; Gør mod andre, som du gerne vil have de skal gøre mod dig! Det har mine forældre lært mig, og det er det jeg nu opdrager min egen datter efter. Jeg siger ikke at det er det rigtige, men det er det rigtige for mig. Det jeg vil frem til er, at du kan finde ud af hvilke værdier det er, at du gerne vil have i dit liv, tale med dine venner og familie om det, og så prøve selv at leve efter disse værdier. Det er jeg sikker på at du kan, om du tro på det ene eller det andet, eller ingen ting. Bliv Jehova, Buddhist eller atheist (staves), hvis det gør dig lykkelig...
Held og lykke med dine valg i livet, og husk... Alt det du har oplevet ind til nu, her formet dig til den du er! Vær stolt af dig selv, du er sikkert både smuk og sød. En god kone og en fantastisk mor!
/Christina