Hej!
Er der nogen som har set filmen "To verdner", hvor en pige er Jehovas vidne, begynder og tvivle på sin tro, blir´ forelsket i en "ikke-Jehova" og så kommer ud af "verden" til sidst.
Jeg blev grebet af den film, og har endda overvejet og blive Jehovas vidne... Måske? Jeg har aldrig rigtig troet på noget, men kunne godt tænke mig det. Jeg kan godt lide det sammenhold de har, som Jehova´er.
Jeg har oz altid følt mig udenfor, malplaceret i denne verden, lyder nok skørt, men har altid følt mig alene, på trods af familie, venner, kæreste/mand og barn... Jeg lider af vinterdepressioner, og blir´ let slået ud af ting i min hverdag.
I starten da min mand og jeg begyndte og være sammen, led jeg meget mere af depressioner, og har endda prøvet selvmord et par gange, men uden held. Det er jeg heldigvis kommet over og nu har jeg et par mennesker og leve for 
Min familie har bare aldrig været knyttet til hinanden. Da jeg var 12 år gik mine forældre fra hinanden, min mor kunne ikke mere. Min far lider af sclerose og var/er ofte gal. Han slog hende ikke, men "slog" hende verbalt. Det endte med en kæmpe depression og fra den ene dag til den anden, pakkede hun sine ting og gik. Jeg boede ved hende engang imellem og et par år efter, fandt hun en ny, og jeg flyttede så for mig selv som 16 årig.
Mens jeg boede hos min far, mente han lige, han ville forsøge selvmord, mens min lillebror og jeg var der. Han vækkede mig en nat, tømte sin pung for værdier og bad mig dele det mellem os unger (han havde tømt alle sine bankkontier oz). Jeg var 13 år på det tidspunkt. Han gik ud af døren med en kniv, bad mig låse og ellers gå i seng igen. Jeg græd mig selv i søvne, kan jeg huske. Dagen efter da jeg stod op, troede jeg det var noget, jeg havde drømt, for nedenunder sad min far med morgenkaffen.
Senere har jeg fundet ud af at han ikke har kunne fordi han rystede sådan på hænderne, og havde så kravlet op til min lillebrors vindue og fået ham til og lukke ham ind. Påstået at han havde smækket sig ude...
Et par år for mig selv, flyttede jeg tilbage til min mor igen , fordi jeg simpelthen ikke kunne få min økonomi til og køre rundt. Boede der i et års tid fra jeg var 18 år. I den tid havde min stedfar fået mig i RKI, dårlig betaler register. Men dum og naiv som jeg var dengang, skrev jeg under på i retten at det var mig som havde oprettet lånet til en computer. Aftalen med min stedfar var så at det jeg skulle betale til kost og logi, gik til afdragene. Men et halvt års tid efter flyttede jeg og siden blev der ikke betalt noget på lånet...
Da jeg blev 19 år fandt jeg min mand og han fik mig til og indse at det var forkert, det min stedfar havde gjort og vi indgik endnu en aftale om at afdrage. De gav mig de penge, som blev trukket på min konto til lånet. Men oz denne aftale blev brudt, da de selv var nede økonomisk og sjælden havde penge til det. Fuck det! Tænkte jeg til sidst, gad ikke slås med dem mere, cuttede kontakten og flyttede til min mands by. Her bor jeg stadig og i mellemtiden har jeg fået en kanon bank, som lånte mig pengene til at komme ud af RKI og på trods af den "svinestreg", min stedfar lavede, så ser vi stadig ham og min mor til tider.
Min point med dette længe indlæg, er for at høre om jeg er fuldstændig åndsvag oveni hovedet for at ville høre til et sted? Efter som sagt, at ha´ set den film, ønskede jeg virkelig at jeg havde sådan et forhold til min familie; sidde og drikke the sammen og læse højt fra en bog, kysse hinanden, sige "jeg elsker dig" osv.
Er der nogen Jehova´er herinde? Så kom glad, fortæl fortæl 
Knus!
Ps. skriver anonymt, ingen andre end min far, stedfar, mor, mand og jeg selv ved dette, jeg har skrevet foroven. Desuden ved jeg hvordan folk har det med Jehova´s vidner...