Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Svei

LauraLW skriver:

Det lyder til at du har nogle fantastiske forældre!

- Meget godt at huske på at takke dem der altid er der for en.... Jeg har min mor, og hende takker jeg ofte

Hvor på Sjælland skal du så bygge og bo? Og hvorfor kunne du ikke blive i dit hus (har vidst ikke fulgt ordentlig med her på det sidste)

Laura

Ja, det fortæller jeg dem også tit...og det er jo på alle områder de er der, det er så fantastisk og nu får de mig og drengene tæt på, det er de glade ved.

Jeg skal bo i Vordingborg igen, har været rundt Falster i 8 år nu og det er mere end nok...jeg flytter fordi det ikke fungerer at min x er så tæt på...det har ikke gjort noget godt for børnene så derfor er det det valg jeg har været nød til at tage...nok er nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

LauraLW

Eva. skriver:

Ja, det fortæller jeg dem også tit...og det er jo på alle områder de er der, det er så fantastisk og nu får de mig og drengene tæt på, det er de glade ved.

Jeg skal bo i Vordingborg igen, har været rundt Falster i 8 år nu og det er mere end nok...jeg flytter fordi det ikke fungerer at min x er så tæt på...det har ikke gjort noget godt for børnene så derfor er det det valg jeg har været nød til at tage...nok er nok.

Lyder som det helt rigtige valg så :-)

Jeg har kun været i vordingborg få gange, men det er et dejligt område synes jeg... meget af min familie bor i næstved egnen, og så har vi svigerfamilien nede på lolland - Og gud altså... som bymenneske kunne jeg aldrig bo dernede hehe :-)

Anmeld

14. august 2010

Svei

LauraLW skriver:

Lyder som det helt rigtige valg så :-)

Jeg har kun været i vordingborg få gange, men det er et dejligt område synes jeg... meget af min familie bor i næstved egnen, og så har vi svigerfamilien nede på lolland - Og gud altså... som bymenneske kunne jeg aldrig bo dernede hehe :-)

Ja, her er hyggeligt...smuk natur og der er jo mange flere muligheder end der hvor jeg kommer fra...'

En ting er at det hele er lidt langsomt og kedeligt på Falster eller der hvor jeg boede, det værste synes jeg, var at verden altså er lille dernede, der er bare ikek højt til loftet og folk har så travlt...gaaaaab, idrætsklubben er socialtsamlingssted og værtshus i et...er så træt af det dernede og så kom min x derfra så alle kender ham, og nu kan han få det for sig selv...

Anmeld

14. august 2010

twinboys

Eva. skriver:

Hihi...ja, de minder...nu er det stort set en stor seng her på mit værelse...tre senge og tøj.. men det skal nok gå og så er det jo nemt at flytte over i mit nye hus herfra...

Bliver sååååååååååå dejligt for jer...

Majbritt

Anmeld

14. august 2010

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Har skrevet det før men må lige gøre det igen....er så taknemmlig for at mine forældre er der for mig og støtter mig så meget...ved ikke hvordan mit liv ville være eller leves uden dem.

Jeg er i den dumme situation at jeg er nød til at flytte fra mit ellers dejlige lille hus, som er et mine forældre købte til mig da jeg blev alene for 3½ år siden,...lige nu bor jeg ved mine forældre og de har bare åbnet deres hjem, ryddet af og til så drengene og jeg kan være her.

Nu har min far så budt på et hus til mig, og det er næsten helt sikkert at det går igennem og jeg så kan flytte lige om snart. Jeg kommer så til at bo tæt på mine forældre så jeg har dem som netværk og støtte nu det med at bo tæt på x ikke fungerede. Min søster bor også tæt på mit nye hus, i et hus mine forældre har købt til hende....synes det er synd de skal have så meget bøvl, mn hvor er jeg bare taknemmelig over jeg har dem.

Så ja, jeg rykker snart op fra Falster sådan på papiret også og glæder mig til at komme tilbage til Sjælland, Falster var bare aldrig liiiiige mig, tror man skal fødes der for helt at falde til

Nå, men bare lige en lørdagsopdatering herfra...siddende i sengen på mit gamle pigeværelse...hyggeligt...

åh jo Eva, jeg giver dig ret... Falster er ikke bare et sted man lige flytter til... hi hi...

men jeg er da ked af at det ikke fungerede for jer!

det er dog super vildt fedt at dine forældre kan hjælpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.