Har skrevet det før men må lige gøre det igen....er så taknemmlig for at mine forældre er der for mig og støtter mig så meget...ved ikke hvordan mit liv ville være eller leves uden dem.
Jeg er i den dumme situation at jeg er nød til at flytte fra mit ellers dejlige lille hus, som er et mine forældre købte til mig da jeg blev alene for 3½ år siden,...lige nu bor jeg ved mine forældre og de har bare åbnet deres hjem, ryddet af og til så drengene og jeg kan være her.
Nu har min far så budt på et hus til mig, og det er næsten helt sikkert at det går igennem og jeg så kan flytte lige om snart.
Jeg kommer så til at bo tæt på mine forældre så jeg har dem som netværk og støtte nu det med at bo tæt på x ikke fungerede. Min søster bor også tæt på mit nye hus, i et hus mine forældre har købt til hende....synes det er synd de skal have så meget bøvl, mn hvor er jeg bare taknemmelig over jeg har dem.
Så ja, jeg rykker snart op fra Falster sådan på papiret også og glæder mig til at komme tilbage til Sjælland, Falster var bare aldrig liiiiige mig, tror man skal fødes der for helt at falde til
Nå, men bare lige en lørdagsopdatering herfra...siddende i sengen på mit gamle pigeværelse...hyggeligt...
Anmeld