Gustavsmor skriver:
Hej Piger
Har tænkt og tænkt over noget, og nu vil jeg lige høre jeres mening og jeres erfaringer....
Min store søn; Gustav, er lige startet i børnehave, og det er en integreret institution. Jeg overvejer om min den mindste, William, skal gå i den tilhørende vuggestue. Det ville godt nok være nemt at aflevere og hente, men er det for institutions-agtigt??? Har altid tænkt at mine børn skulle gå i dagpleje, og det gjorde Gustav, så det skal William selvfølgelig også. Men er kommet i tvivl!
Håber I vil være behjælpelige om hjælpe mig med at komme frem til en beslutning.....
Knus Berrit
jeg har haft min søn i begge dele og jeg svæger til vuggestue.
Helt enkelt fordi det er uddannede pædagoger der tager sig af mit barn. Han blev flyttet i vuggestue for snart 4 mdr siden og jeg kan se en kæmpe udvikling i ham i forhold til da han gik i dagpleje.
I dagplejen oplevede jeg tit at dagens gøremål var at have ungerne med en tur rundt i byen, for at dagpleje moderen kunne handle ind til deres private husholdning.

Det var jeg ret godt sur over og hun fik en klage.
Nu ved jeg at de pædagoger der er på arbejde passer mit barn og ikke har travlt med at handle ind til sig selv, og passe deres barnebarn.
Det kan godt virke lidt institutions agtigt at sende dem i vuggestue, men hvor er jeg glad for at jeg har valgt som jeg gjorde.
Kram Betina
Anmeld