Sikke lille hun har været. Og hun ligner sin mor..(Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg syntes hun ligner sin mor mest men man kan også godt se hendes far i hende. men hun er smuk og ser da abre så dejlig ud.

men kender den godt det med at folk siger hun ligner sin far og så kikker man selv på barnet og så ligner hun sku sin mor mest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Enig synes også der er lidt fra jer begge i hende. men skøn er hun 

Tak søde... :)

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

jeg syntes hun ligner sin mor mest men man kan også godt se hendes far i hende. men hun er smuk og ser da abre så dejlig ud.

men kender den godt det med at folk siger hun ligner sin far og så kikker man selv på barnet og så ligner hun sku sin mor mest.

Hehe... Farens mor siger hver gang hun ser hende, at hun ligner sin far mere og mere...

Anmeld

14. august 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Tak søde... :)

Men det da altid noget hun har lidt fra faren også så du ikke skal have den kommentar hele tiden "gu ve hvem faren er "  Den får vi tit (selvfølgelig bare for sjovt) fordi Lucas er helt lyshåret men vi begge er mørk håret griner men vi var begge lys håret da vi var små til vi blev en 6 år gammel 

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Men det da altid noget hun har lidt fra faren også så du ikke skal have den kommentar hele tiden "gu ve hvem faren er "  Den får vi tit (selvfølgelig bare for sjovt) fordi Lucas er helt lyshåret men vi begge er mørk håret griner men vi var begge lys håret da vi var små til vi blev en 6 år gammel 

Ja det er selvfølgelig rigtigt... Har heldigvis ikke oplevet at få den kommentar... Endnu....

Julie har noget rødligt farve i sit hår, det mener frisøren hun har klippet af, sagde det tror jeg nu næppe, for jeg har selv rødligt skær i mit hår, når det ikke er farvet...

Anmeld

14. august 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Hehe... Farens mor siger hver gang hun ser hende, at hun ligner sin far mere og mere...

det er typisk.

det ser man tit at farens familie siger et og mores familie siger noget andet

Anmeld

14. august 2010

<3

Muffi . skriver:

Søde bette fis ,,,  en god blanding vil jeg sige

Anmeld

14. august 2010

line melias mor

haha hvor jeg dog hader den sætning"hun ligner sin far" det siger alle om vores datter og jeg syntes altså hun ligner mest mig

må sige ærligt syntes jeg hun ligner dig rigtig rigtig meget

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

line melias mor skriver:

haha hvor jeg dog hader den sætning"hun ligner sin far" det siger alle om vores datter og jeg syntes altså hun ligner mest mig

må sige ærligt syntes jeg hun ligner dig rigtig rigtig meget

Og det gør hun virkelig...

Sommetider når jeg end sjældent gang ringer til min P-far og han høre Julie skrige/græde eller være utilfreds kommer kommentaren "Det der har hun efter sin mor"

Kan godt  være jeg har temperament, men det hele er godt nok ikke efter mig, hun har også noget efter hendes far...

Jeg bliver så sur på ham hver gang og siger han skal stoppe... Ikke som om han forstår det...

Anmeld

14. august 2010

line melias mor

MoarJ skriver:

Og det gør hun virkelig...

Sommetider når jeg end sjældent gang ringer til min P-far og han høre Julie skrige/græde eller være utilfreds kommer kommentaren "Det der har hun efter sin mor"

Kan godt  være jeg har temperament, men det hele er godt nok ikke efter mig, hun har også noget efter hendes far...

Jeg bliver så sur på ham hver gang og siger han skal stoppe... Ikke som om han forstår det...

det er sjovt du siger det. det er præcis på samme måde. min familie siger også altid det har hun efter din mor når prinsessen råber skriger/hyler. tror det er sagt i en god mening. tænker lidt det er fordi det er på din side og han vil føle det er forkert hvis han siger det om din mand men nu tror jeg bare generalt at næsten alle børn er på den måde ind i mellem og det er jo ikke fordi at hvis man har to forældre uden teperamant så skaber de sig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.