Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor familien siger "Nej hun ligner sin far" Hmmm
Det synes jeg ikke er korrekt....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
man kan da bestemt godt se hvem hendes mor er Meeen guuud hvor er hun da smuk
CarinaSD skriver: man kan da bestemt godt se hvem hendes mor er Meeen guuud hvor er hun da smuk
Ja ikke....
Når jeg kigger på Julie, ser jeg mig selv som da jeg var lille...
Søde bette fis ,,, en god blanding vil jeg sige
MoarJ skriver: Ja ikke.... Når jeg kigger på Julie, ser jeg mig selv som da jeg var lille...
joo jeg syntes helt bestemt at hun ligner dig mere end hendes far .. men det kan os være svært at se på billeder hvis man ikk har set dem sammen i virkeligheden .. men på billederne er hun da snydt ud af næsen på dig
Muffi . skriver: Søde bette fis ,,, en god blanding vil jeg sige
Hehe... Hvis man ligger mærke til første billede, kunne det godt se ud om som hun er i fuld sving med at prutte....
CarinaSD skriver: joo jeg syntes helt bestemt at hun ligner dig mere end hendes far .. men det kan os være svært at se på billeder hvis man ikk har set dem sammen i virkeligheden .. men på billederne er hun da snydt ud af næsen på dig
Jeg kan slet ikke finde noget som hun har efter sin far... Det er bare helt umuligt for mig.... ;)
MoarJ skriver: Hehe... Hvis man ligger mærke til første billede, kunne det godt se ud om som hun er i fuld sving med at prutte....
He he he Sødt ,,, og det var hun vel sikkert også
Muffi . skriver: He he he Sødt ,,, og det var hun vel sikkert også
Uh det kan jeg så ikke svare på, på det billede er hun ude og blive passet ved min tidligere veninde... ;)
Enig synes også der er lidt fra jer begge i hende. men skøn er hun
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128