Ser mine bryster fine ud i denne bluse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
aller først - fedt, at du tør spørge herinde..
Derefter, så synes jeg, at det ser ganske fint ud på billederne forfra.. Men billedet fra siden synes jeg ikk er alt for heldigt.. måske vi i virkeligheden skulle have et billede med bh under trøjen, at sammenligne med..? Sys det er svært at sige.. For hvordan ville du gerne selv, at det skulle se ud med tapen på..? Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Lullaby

AnjaM skriver:

aller først - fedt, at du tør spørge herinde..
Derefter, så synes jeg, at det ser ganske fint ud på billederne forfra.. Men billedet fra siden synes jeg ikk er alt for heldigt.. måske vi i virkeligheden skulle have et billede med bh under trøjen, at sammenligne med..? Sys det er svært at sige.. For hvordan ville du gerne selv, at det skulle se ud med tapen på..? Anja

Grunden til, tror jeg, at jeg ser lidt uheldig ud fra siden er, at jeg står akavet og så har jeg heller ikke de mest heldige bukser på så min mave blobber lidt  

Hmm.. jeg vil gerne have de ser naturlige ud. Jeg vil ikke have pamela bryster...

Anmeld

13. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Lullaby skriver:

Grunden til, tror jeg, at jeg ser lidt uheldig ud fra siden er, at jeg står akavet og så har jeg heller ikke de mest heldige bukser på så min mave blobber lidt  

Hmm.. jeg vil gerne have de ser naturlige ud. Jeg vil ikke have pamela bryster...

det var vist også 'bare' det jeg mente med det første billede - at det nok ikk var så heldigt taget.. jeg er helt med på anti-pamela.. men sommetider kan det jo næsten også blive lidt for naturligt.. men jeg sys faktisk, at du ser fin ud.. hvordan virker sådan noget tape, og er det behageligt nok at have på..?

Anmeld

13. august 2010

Lullaby

AnjaM skriver:

det var vist også 'bare' det jeg mente med det første billede - at det nok ikk var så heldigt taget.. jeg er helt med på anti-pamela.. men sommetider kan det jo næsten også blive lidt for naturligt.. men jeg sys faktisk, at du ser fin ud.. hvordan virker sådan noget tape, og er det behageligt nok at have på..?

Absolut, har set kvinder hvor jeg har tænkt om de ikke ved en bh er opfundet. Men denne her er nemlig skåret helt ned i ryggen så man kan simpelthen ikke have en bh på.

Jamen det er faktisk en slags plaster-blomst du sætter over brystvorten så den ikke bliver klistret fast af det der super-lim som tapen sidder med. Det er så noget du klistrer hen over og faktisk trækker brystet op med  Lyder specielt. Og meget mærkeligt men er faktisk behageligt. Brystet er fast..

Det er nemmere at vise et link: http://brudekjoler.nu/BHtapeinstruktion.mpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.