Ser mine bryster fine ud i denne bluse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.849 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Lullaby

Ja jeg ved det er underligt at spørge om men har købt sådan noget brysttape der spænder dem op så man kan bruge bluser uden ryg. Nu har jeg så sat dem op men ved ikke om mine bryster hænger. Gør de det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

<3

Det ser fint ud fra siden af men synes der er lidt overskydende hud foran - sorry men ville være ærlig

Anmeld

13. august 2010

LilleMor10

Hmm. Jeg syntes ikke de hænger ?? det kommer selvfølgelig an på om du leder efter Pamela Anderson looket ??

Anmeld

13. august 2010

LilleMor10

Hmm. Jeg syntes ikke de hænger ?? det kommer selvfølgelig an på om du leder efter Pamela Anderson looket ??

Anmeld

13. august 2010

Lullaby

Kirle skriver:

Det ser fint ud fra siden af men synes der er lidt overskydende hud foran - sorry men ville være ærlig

Helt okay, men forstår ikke hvad du mener? For det er meningen det skal se naturligt ud og ikke pushed op...

Anmeld

13. august 2010

Maalene

Lullaby skriver:

Ja jeg ved det er underligt at spørge om men har købt sådan noget brysttape der spænder dem op så man kan bruge bluser uden ryg. Nu har jeg så sat dem op men ved ikke om mine bryster hænger. Gør de det??

Altså nu er jeg BIG TIME FAN af min BH - vil helst ikke undvære den... Hehe...

Med det sagt, så synes jeg slet ikke de hænger, man kan self. godt se forskel på BH og ikke BH, men synes helt sikkert de sidder godt uden også -
du kan roligt give den gas sådan der

Anmeld

13. august 2010

Lady Marion <3

Hmm mmm mm   Jeg syntes ikke det er den bedste combi :0)

Anmeld

13. august 2010

<3

Lullaby skriver:

Helt okay, men forstår ikke hvad du mener? For det er meningen det skal se naturligt ud og ikke pushed op...

ja men det ser bare sådan ud som om du måske har sat tapen for højt eller? Ved det ikke for synes selv at jeg har selv for store bryster til at bruge det.

Anmeld

13. august 2010

Lady Marion <3

Hmm mm og igen bliver jeg i tvivl , efter det du skrev med push op   Det jo bare fordi man er vant til at se alt er skubbet op   Du har nok bare et naturligt look sådan der

Anmeld

13. august 2010

VictorsMoar

Det ser fint ud. Men jeg synes heller ikke at blusen må blive mere nedringet end det billedet viser, ellers synes jeg bliver lidt for vulgært/trashy at se på.

Men helt fint sådan der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.