brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jamen det gør du da.

jeg fornemmer at du ikke er så gammel. så vil bare sørge for at du husker at arbejde lidt med dig selv. din selvtillid virker meget lav. og du har tiden til det nu inden baby kommer.

så pas på dig selv, og held og lykke med det hele

Lone

er 21 så er stadig ung(;

nej selvtilliden er der desværre ikke meget af.

faren til barnet endte med at voldtage mig og endte på sygehuset da der var meget vold over, og en del utroskab fra hans side;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

er 21 så er stadig ung(;

nej selvtilliden er der desværre ikke meget af.

faren til barnet endte med at voldtage mig og endte på sygehuset da der var meget vold over, og en del utroskab fra hans side;(

jeg var selv 20 da jeg fik den første. og har også haft store problemer med manglende selvtillid. så kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg var selv 20 da jeg fik den første. og har også haft store problemer med manglende selvtillid. så kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.

dejligt med en som kan sætte sig lidt ind i det.

men håber bare snart jeg lærer at tage de søde ord til mig som min kæreste siger til mig, men det tager nok tid

Anmeld

13. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

dejligt med en som kan sætte sig lidt ind i det.

men håber bare snart jeg lærer at tage de søde ord til mig som min kæreste siger til mig, men det tager nok tid

ja det vil tage meget lang tid. håber du snakker med ham om det. men vigtigst er det at du lærer at du er god nok som du er.

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

ja det vil tage meget lang tid. håber du snakker med ham om det. men vigtigst er det at du lærer at du er god nok som du er.

vi snakker så meget jeg kan holde til at snakke om det emne da jeg stadig syns det er ømt at snakke om,

men ja det tager skam tid, desværre

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

vi snakker så meget jeg kan holde til at snakke om det emne da jeg stadig syns det er ømt at snakke om,

men ja det tager skam tid, desværre

måske skal du finde en udenfor, som fx. en veninde eller en anden bekendt. som du kan læsse af på. det kan nogen gange være nemmere.

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

måske skal du finde en udenfor, som fx. en veninde eller en anden bekendt. som du kan læsse af på. det kan nogen gange være nemmere.

har en psykolog jeg snakker med,

mine veninder og venner er jeg ikke tæt nok på syns jeg.

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

har en psykolog jeg snakker med,

mine veninder og venner er jeg ikke tæt nok på syns jeg.

det lyder godt jeg havde en god kammerat som hjalp mig igennem.

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

det lyder godt jeg havde en god kammerat som hjalp mig igennem.

jeg stoler kun på min kæreste og min psykolog, de andre tør jeg ikke fortælle det til

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jeg stoler kun på min kæreste og min psykolog, de andre tør jeg ikke fortælle det til

jeg håber det er nok til at hjælpe dig igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.