brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Anonym trådstarter

og her er det bare super dejligt at komme ud med det,

men det hele kører bare rundt i mit hovede for tiden, jeg er gravid i 37 uge, og derfor har mave på, og har da også fået et par strækmærker, (alle andre steder end maven) altså på mine lår. hofter osv,
havde ikke megen selvtillid i forvejen, og slet ikke efter jeg havde været sammen med min eks, (faren) med vold, voldtægt osv, og nu bære jeg hans barn, da jeg var for langt henne til at få abort da jeg opdaget at jeg var gravid,

men har nu fået verdens dejligste kæreste, som hverdag siger jeg er smuk osv, men har svært ved at tage de søde ord til mig, for jeg syns selv jeg ligner en hval, osv,
jeg tvivler helt vild på mig selv, og har bare tanken hele tiden om hvordan det tog kan være min kæreste er sammen med mig og ikke en anden, og jeg syntes virkelig jeg er den heldigste i hele verden,

og i denne tid tager jeg bare ALT til mig, pga de dumme homoner, min kæreste skulle hen og se sin dejlige lille datter igår, (hun er ikke så gammel så han ser hende hjemme ved sin eks), og har det fint med det osv, men stadigtvivler jeg, faktisk ikke på ham, men på mig selv,
da han kom hjem og var glad og fortalte om sin fantastiske dag med sin datter, og om hvor stor hun blev og hvad hun nu kunne osv, og var skide glad på hans vejne, for hans datter er virkelig vidunderlig.

men jeg blev alligevel også lidt halv jaloux. da jeg jo gerne vil have mit lille vidunder ud, men ville også gerne have set han som far, (det har jeg desværre ikke endnu) ville gerne være den som kunne sidde i en sofa og se ham rode rundt på gulvet med hans dejlige datter,

Glæder mig virkelig til det bliver min tur til at se ham som den anden side af ham(som far) det er nok det jeg er mest jaloux over, hans eks har jo self fået lov til at se det, og misunder det faktisk,

undskyld, et meget forvirrende indlæg og sikkert ikke mange som kan forstå mig som sådan, men havde bare brug for at lufte mine tanker,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Ja lidt forvirrende, men nogle gange er det bare rart at få skrevet tankerne/følelserne ned :-) Håber du har fået det bedre i hvertfald....

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

82TI skriver:

Ja lidt forvirrende, men nogle gange er det bare rart at få skrevet tankerne/følelserne ned :-) Håber du har fået det bedre i hvertfald....

meget forvirrende, det er det også i mit hovede, helt vild endda, har de mærkeligste tanker og føleser,

Anmeld

13. august 2010

klmf

Det bliver da rigtig dejligt for dig at se din kæreste som far, de mænner bliver jo bløde som smør når de får deres bebs i armene Min kæreste er simpelthen den mest omsorgsfulde og dejlige far, men kan forestille sig og jeg synes vores lille bobs er rigtig heldig at have ham som far

Velkommen i hormom-klubben, du er vist ikke den eneste herinde, der er plaget af de hormoner - det bliver bedre, når baby er kommet ud og de brænder lidt af

Held og lykke med baby og kæreste 

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det bliver da rigtig dejligt for dig at se din kæreste som far, de mænner bliver jo bløde som smør når de får deres bebs i armene Min kæreste er simpelthen den mest omsorgsfulde og dejlige far, men kan forestille sig og jeg synes vores lille bobs er rigtig heldig at have ham som far

Velkommen i hormom-klubben, du er vist ikke den eneste herinde, der er plaget af de hormoner - det bliver bedre, når baby er kommet ud og de brænder lidt af

Held og lykke med baby og kæreste 

glæder mig virkelig også til det.

er blevet inviteret med ned til hans eks for at se hans datter, men takket nej da jeg syns det er for tidligt og hun ikke skal have for mange forskellige mennesker i livet allerede(; så har lidt selv valgt men de dumme homoner spiller stadig meget ind, det helt vild

Anmeld

13. august 2010

Lone Jakobsen

ja dit indlæg er rodet. men der er intet uforståeligt over det, og du kan tro jeg føler med dig.

du har været udsat for nogle grimme ting. det har tæret på din selvtillid, din tro på dig selv, og ikke mindst din tro på at andre kan elske dig.

der udover er du gravid, din krop vælter rundt i hormoner og ukendte følelser, og så har din nye kæreste endda et barn i forvejen, så han faktisk er et skridt foran. han er allerede i den far rolle som du først er på vej hen imod.

selvfølgelig har du det svært. du skal først til at finde ind i dig selv. helt derinde hvor du kan se hvor smuk, dejlig og helt perfekt du er. bare fordi du er dig. du skal indse at du er værd at elske selv med stor dejlig baby mave og der tilhørende strækmærker. der er ikke noget mere fantastisk end at skabe et liv, og du skal bare nyde de sidste uger.

jeg ku fortsætte med at skrive langt mere til dig. men jeg vil hellere fortælle dig at jeg forstår præcis hvad du gennemgår, og at du er mere end velkommen til at skrive privat til mig.

(jeg ved godt du så ikke længere kan være anonym)

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

ja dit indlæg er rodet. men der er intet uforståeligt over det, og du kan tro jeg føler med dig.

du har været udsat for nogle grimme ting. det har tæret på din selvtillid, din tro på dig selv, og ikke mindst din tro på at andre kan elske dig.

der udover er du gravid, din krop vælter rundt i hormoner og ukendte følelser, og så har din nye kæreste endda et barn i forvejen, så han faktisk er et skridt foran. han er allerede i den far rolle som du først er på vej hen imod.

selvfølgelig har du det svært. du skal først til at finde ind i dig selv. helt derinde hvor du kan se hvor smuk, dejlig og helt perfekt du er. bare fordi du er dig. du skal indse at du er værd at elske selv med stor dejlig baby mave og der tilhørende strækmærker. der er ikke noget mere fantastisk end at skabe et liv, og du skal bare nyde de sidste uger.

jeg ku fortsætte med at skrive langt mere til dig. men jeg vil hellere fortælle dig at jeg forstår præcis hvad du gennemgår, og at du er mere end velkommen til at skrive privat til mig.

(jeg ved godt du så ikke længere kan være anonym)

mange tak for dit svar. dejligt med folk som forstår ens rodet tanker,

glæder mig til de her homoner kommer lidt væk(;

Anmeld

13. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

mange tak for dit svar. dejligt med folk som forstår ens rodet tanker,

glæder mig til de her homoner kommer lidt væk(;

du kan tro jeg forstår.

forvent nu ikke at alle dine følelser falder til ro efter fødslen. for der sætter amningen og babyen først for alvor gang i alle de (dejlige) følelser 

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

du kan tro jeg forstår.

forvent nu ikke at alle dine følelser falder til ro efter fødslen. for der sætter amningen og babyen først for alvor gang i alle de (dejlige) følelser 

regner heller ikke med alle sammen forsvinder, men får jo også noget at se til istedet for bare at gå hjemme, og når kæresten er på arbejde er der nok af tid til at tankerne kan få frit løb, det hjælper nok lidt at få lidt ind i hverdagen(;

Anmeld

13. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

regner heller ikke med alle sammen forsvinder, men får jo også noget at se til istedet for bare at gå hjemme, og når kæresten er på arbejde er der nok af tid til at tankerne kan få frit løb, det hjælper nok lidt at få lidt ind i hverdagen(;

jamen det gør du da.

jeg fornemmer at du ikke er så gammel. så vil bare sørge for at du husker at arbejde lidt med dig selv. din selvtillid virker meget lav. og du har tiden til det nu inden baby kommer.

så pas på dig selv, og held og lykke med det hele

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.