problemformulering HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Kruse90

Kirle skriver:

Nej nej nej hvis det er en opgave så skriv opgaven og så BAGEFTER lav en problemformuelering eller undersøgelsesspørgsmål som stiller spørgsmålet til det svar I har givet I jeres pb/us.

Hvis det er en symops så lav en indholdsfortegnelse om hvad I vil komme ind på til jeres eksamen og så igen BAGEFTER lav en problemformuelering eller undersøgelsesspørgsmål som stiller spørgsmålet til det svar I har givet I jeres pb/us.

Det andet er noget pjat. Det eneste I ender med er at sidde til sidst og lave pb/us om.

God vind

Hilsen den nyuddannede universitetsuddannede

det lyder også som noget der ville være nemmere
Men vi skal lave den FØRST, den skal godkendes mandag og vi har så resten af mandag, tirsdag og onsdag, hvor der så er fremlæggelser torsdag formiddag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Dinna88

Nu ved jeg jo ikke lige helt hvad du har i tankerne.... Men du kunne jo lave de taksonomiske niveauer sådan her:

Jeg vil redegøre for IKEAs tidligere fremgang i globalisering.

Jeg vil undersøge Kinas kultur i forhold til andre lande hvor IKEA har butikker.

Jeg vil diskutere hvorvidt IKEAs muligheder for succes i KINA er realistiske.

Nu ved jeg slet ikke om dette er jeres fremgangsmåde, men hvis det er det, så er det jo bare at lave spørgsmålene og bygge problemformuleringen ud fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.