S_F_A skriver:
Er jeg simpelthen den eneste der går og er rædselslagen for selve fødslen???
Jeg glæder mig da helt klart til den lille kommer men selve fødslen og smerten og .... uhhh bare tanken...
Hvordan har i det andre???
Hej 
Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men jeg var ogsaa rigtig raed for foedslen - lige indtil de sidste 3-4 ugers tid af graviditeten. Da var det bare somom min hjerne og krop aendrede sig totalt og min holdning til foedsel aendrede sig meget. En foedsel er jo den naturligste ting i verden, og stol paa din krop - den guider dig igennem. Du er skabt til dette 
Alle foedsler er jo forskellige, soede, men jeg tror langt de fleste kvinder synes at det at foede er en magisk oplevelse. Og ja, det goer ondt, men ved du hvad....? Prisen i enden er SAA stor at det absolut er det hele vaerd!
Personligt synes jeg at det er rigtig aergeligt at man kun oplever at foede ganske faa gange i sit liv. Ville til hver en tid foede igen, igen og igen!
Og maaske er jeg pivet, men jeg synes nu at de foerste 4 uger med baby er meget haardere end selve foedslen 
Held og lykke med den forestaaende foedsel, du skal virkelig glaede dig for det er en helt igennem FANTASTISK oplevelse
Knus fra Sille
Anmeld