Dameaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

JustAnotherName

Hvor ville jeg dog gerne, at jeg kunne have tilbragt aftenen sammen med Jer!

I MÅ HYGGE JER !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

oo

aaaaj! men det har også bare været sådan en DEJLIG aften!!  jeg er fuldkommen kvæstet på den der rigtig gode måde

Anmeld

14. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ih! i aften er der dømt dameaften herhjemme, Karina og Michella og Tina og ikke mindst frøkenen over dem alle: Liva, kommer herhjem og hygger. og jeg håber så inderligt at Karina har ret når hun sir, at hun blir et ævlehoved når hun er nervøs, og at Tina har ret når hun sir, at Michella nok skal finde på noget at snakke om, for vi har vist allerede konstateret at Tina og jeg selv virker fuldstændig omvendt . men heldigvis er der mennesker som er rare at være sammen med SELVOM det foregår i tavshed, og der er Tina bestemt een af dem, så det skal nok blive godt uanset hvad

men naturligvis starter morgenen überrøvet - sådan skal det bare være når man får gæster  for det første brugte Søren hele aftenen igår på at sige "stresser du ikke for meget over det besøg?" imens han rodede rundt og her til morgen er jeg stået op til, at ALT hvad han har rørt ved de sidste 3 dage er spredt udover stuen  han vækker mig desuden imorges for at spørge om jeg er sur Neeeeeej! jeg SOVER!! så går man igang med støvsugningen og selvfølgelig beslutter den sig for, at den ikke vil suge mere da man er nået halvvejs - og desuden har været så dum at starte bagfra, så man nu slæber gris fra gangen rundt i hele den del der trods alt nåede at få en tur  og sidst men ikke mindst er der en eller anden i et jægerfly der har besluttet sig for  at bryde lydmuren GENTAGNE gange over skoven her til morgen

jææææææs! så det er nok meget godt at Søren er på arbejde nogle timer endnu, for jeg har været arrig som ind i helvede op til flere gange allerede  (og første gang var det udelukkende Sigurd Barrets Bjørnetime på Ramasjang der fik mig til at falde ned igen).

MEN et beskidt gulv og jægerfly kan alligevel ikke ødelægge at jeg glææææææder mig til at møde pigerne i aften og til at få dametid!!

Ja det er vidst ikke MIT største problem  Jeg snakker MEGET!! Ha ha ha ha. Og hvor var det bare HYGGELIGt!!!! Du behøves jo slet ikke være så nervøs Trine. Du er helt vildt sød at være sammen med og du virker slet ikke nervøs overhovedet. Dejlig dejlig aften!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.