Dameaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2010

oo

ih! i aften er der dømt dameaften herhjemme, Karina og Michella og Tina og ikke mindst frøkenen over dem alle: Liva, kommer herhjem og hygger. og jeg håber så inderligt at Karina har ret når hun sir, at hun blir et ævlehoved når hun er nervøs, og at Tina har ret når hun sir, at Michella nok skal finde på noget at snakke om, for vi har vist allerede konstateret at Tina og jeg selv virker fuldstændig omvendt . men heldigvis er der mennesker som er rare at være sammen med SELVOM det foregår i tavshed, og der er Tina bestemt een af dem, så det skal nok blive godt uanset hvad

men naturligvis starter morgenen überrøvet - sådan skal det bare være når man får gæster  for det første brugte Søren hele aftenen igår på at sige "stresser du ikke for meget over det besøg?" imens han rodede rundt og her til morgen er jeg stået op til, at ALT hvad han har rørt ved de sidste 3 dage er spredt udover stuen  han vækker mig desuden imorges for at spørge om jeg er sur Neeeeeej! jeg SOVER!! så går man igang med støvsugningen og selvfølgelig beslutter den sig for, at den ikke vil suge mere da man er nået halvvejs - og desuden har været så dum at starte bagfra, så man nu slæber gris fra gangen rundt i hele den del der trods alt nåede at få en tur  og sidst men ikke mindst er der en eller anden i et jægerfly der har besluttet sig for  at bryde lydmuren GENTAGNE gange over skoven her til morgen

jææææææs! så det er nok meget godt at Søren er på arbejde nogle timer endnu, for jeg har været arrig som ind i helvede op til flere gange allerede  (og første gang var det udelukkende Sigurd Barrets Bjørnetime på Ramasjang der fik mig til at falde ned igen).

MEN et beskidt gulv og jægerfly kan alligevel ikke ødelægge at jeg glææææææder mig til at møde pigerne i aften og til at få dametid!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Klumpe-dumpe

Det lyder godt nok rigtig hyggeligt, altså delen af det, hvor der er dømt The Ladies night out...

Øøøøøvvvvvvvvvvvvvvvvv jeg ikke bor rundt om hjørnet. (hvis altså jeg måtte komme med;)

Kan I ha´en rigtig skøn aften

Anmeld

13. august 2010

Dictes mor

Hov, jeg ville da også gerne have været med Hvor er det ærgeligt, at man ikke bor på Fyn altså

Anmeld

13. august 2010

oo

Tante Lilla :) skriver:

Det lyder godt nok rigtig hyggeligt, altså delen af det, hvor der er dømt The Ladies night out...

Øøøøøvvvvvvvvvvvvvvvvv jeg ikke bor rundt om hjørnet. (hvis altså jeg måtte komme med

Kan I ha´en rigtig skøn aften

når jeg ikke er megagravid mere, så må alle gerne komme med til Ladies Night men lige denne gang blir det bare os fire, det er det mest overskuelige nemli

Anmeld

13. august 2010

Karo

Nej, hvor lydder det bare hyggeligt

Vi må altså finde ud af at mødes allesammen en dag.

Anmeld

13. august 2010

TbCp

Det bliver da så hyggeligt!!!

Som jeg lige skrev til dig på facebook, når Liva er med, kan det ikke betale sig at støvsuge før..... der bliver rigeligt når vi er taget hjem

Carsten har valgt at tage bilen til Sjælland idag... men har fået STRENGE ordre på at være hjemme med den senest kl.15!!!! Ellers får han hug og jeg får stress!!!

Vi ses om nogle timer

Anmeld

13. august 2010

oo

TbCp skriver:

Det bliver da så hyggeligt!!!

Som jeg lige skrev til dig på facebook, når Liva er med, kan det ikke betale sig at støvsuge før..... der bliver rigeligt når vi er taget hjem

Carsten har valgt at tage bilen til Sjælland idag... men har fået STRENGE ordre på at være hjemme med den senest kl.15!!!! Ellers får han hug og jeg får stress!!!

Vi ses om nogle timer

kan du ikke holde mig opdateret? bare skriv når I kører eller sådan noget, så jeg har en ide om hvornår I er her?

jamen, lige pludselig virkede støvsugeren igen - meget mystisk!!

Søren er endnu en gang igang med badeværelses rengøringen (hold kæft jeg fik det godt fordelt dengang vi flyttede herned ) og har i dyb selvmedlidenhed besluttet at han bagefter skal i Rema og købe cola og slik som han skal fråde helt for sig selv ovenpå i aften men jeg hørte ham dog også sige til August "glæder du dig, til du skal lege med Livaa i aften?" - så måske han kan lokkes til at give hende en svingtur på gyngen

Anmeld

13. august 2010

otlitrom

Jeg håber I får en rigtig dejlig aften, skønne Ladies!

Er slet ikke misundelig Hvornår køber du højskolen på Ærø, Trine??

Anmeld

13. august 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

kan du ikke holde mig opdateret? bare skriv når I kører eller sådan noget, så jeg har en ide om hvornår I er her?

jamen, lige pludselig virkede støvsugeren igen - meget mystisk!!

Søren er endnu en gang igang med badeværelses rengøringen (hold kæft jeg fik det godt fordelt dengang vi flyttede herned ) og har i dyb selvmedlidenhed besluttet at han bagefter skal i Rema og købe cola og slik som han skal fråde helt for sig selv ovenpå i aften men jeg hørte ham dog også sige til August "glæder du dig, til du skal lege med Livaa i aften?" - så måske han kan lokkes til at give hende en svingtur på gyngen

Jo det gør jeg lige.... kan lige skrive når vi har hentet Karina, hun er "sidste stop" (høhøhø) ....

Stakkels stakkels Søren Har han set Band Of Brothers? Ja det har han vel.... ellers kunne jeg tage den med til ham så han havde noget at foretage sig....

Jeg afleverede en eddikesur unge i børnehave idag... håber godt nok humøret er blevet bedre når jeg henter hende... ellers kan hun få lov at sidde ud i hængesofaen i haven og mugge

Anmeld

13. august 2010

anna-jonas

Lyder bare enormt hyggeligt............husk nu at tage pics. ikke?? Ha' en super dejlig aften de damer...........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.