Positiv test og mens ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

VIPpigen

Jeg testede svag positiv en onsdag morgen, og onsdag aften begyndte jeg at bløde, så det var nok en biokemisk her også. Og ja, en måned senere dukkede ingen mens op, men istedet de 2 flotte streger... Jeg testede igen for at være sikker, en uge efter jeg havde haft den biokemiske, og den var klar negativ. Så som andre skriver, prøv at se om nogen dage, ellers op på hesten igen. Men håber den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

quar20

Anonym skriver:

Åhh ja det må være forfærdeligt

Jeg havde somsagt en SA i 2008, blev dog gravid igen efter 3 måneder. Men i uge 14  af den graviditet, fik jeg pludselig en styrt blødning.... Slet ikke sjovt, men alt endte heldigvis godt 

Nej det var skrækkeligt - og vi fik fjernet en i uge 14 lige inden Tino - fordi den ikke havde udvilket hjerneskalden ordenligt så den ville ikke kunne leve..!!

Så jeg kender godt til frygten, og smerterne ved at bløde osv..!! Det meste er psykisk.. Det er Så skrækkeligt at gå og tænkte på HVERGANG man skal tisse hvilket man jo gør TEMMELIG tit at nu mister man.. ja og frygten for at se om der igen er blod med urinen..!!

Ej HELD OG LYKKE...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.