Positiv test og mens ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Anonym trådstarter

Min mens plejer at være meget præcis. Og jeg skulle ha haft den i tirsdags. Da den ikke kom, tog jeg en test onsdag og den var MEGET svagt positiv. Men der var 2 streger - både manden og jeg så det - Selvom det ikke var planlagt. så blev vi glade og så frem til at få en mere. Men så igår (torsdag) får jeg så min mens

Øv øv øv altså. Føler mig helt slået ud

Er der andre der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Min mens plejer at være meget præcis. Og jeg skulle ha haft den i tirsdags. Da den ikke kom, tog jeg en test onsdag og den var MEGET svagt positiv. Men der var 2 streger - både manden og jeg så det - Selvom det ikke var planlagt. så blev vi glade og så frem til at få en mere. Men så igår (torsdag) får jeg så min mens

Øv øv øv altså. Føler mig helt slået ud

Er der andre der har prøvet det??

Man kan altså godt få sin mens selvom man er gravid skal det lige siges. Har ikke selv prøvet det men kender andre som har fået det ligesådan Så vent og se... Og tag evt til lægen og få taget en blodprøve En blodprøve lyver nemlig ikke

Knus Sussie 26+4

Anmeld

13. august 2010

Karo

Jeg har ikke selv prøvet det men har en veninde der prøvet det. Barnet havde det fint og idag har de en dejlig lille dreng. Det kan dog også være tegn på en spontan abort.

Jeg ville tage en test igen om et par dage og se hvad den viser, da du nok ikke er langt nok henne til at se den på en scanning.

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Tænker (sa)

Men nu ved i hvad i vil.. Xer fingre for jer

Anmeld

13. august 2010

FrkT

Jeg har prøvet det, og der tror jeg det har været et befrugtet æg som ikke har nået at sætte sig fast, så mon ikke det var det samme hos dig? Men igen, der er jo også nogle der får mens hvor de stadig er gravide... så prøv evt. en test om nogle dage igen? Ellers tag til lægen.. så kan du vide dig sikker

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

Tak skal i have alle sammen.

Har haft en SA før. Men har efterfølgende fået en dejlig dreng...

Var bare lige blevet så glad....

Må tage en test mere om et par dage....

Anmeld

13. august 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Tak skal i have alle sammen.

Har haft en SA før. Men har efterfølgende fået en dejlig dreng...

Var bare lige blevet så glad....

Må tage en test mere om et par dage....

Har lige prøvet præcis det samme..

Mandag fik jeg en svag positiv test men onsdag begyndte jeg at bløde.. Har nok været en biokemisk

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Har lige prøvet præcis det samme..

Mandag fik jeg en svag positiv test men onsdag begyndte jeg at bløde.. Har nok været en biokemisk

Ja det er noget underligt noget

Anmeld

13. august 2010

quar20

i min første graviditet havde jeg min mens de første 4 måneder af graviditeten..!! Det var faktisk skrækkeligt for tænkte hver gang så nu mister vi igen..!! Men nej han blev der sku og han r verdens dejligste knægt igen..!! Så jeg håber og  for at alt er godt og at du "bare" har mens under graviditeten..

Held og lykke

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

i min første graviditet havde jeg min mens de første 4 måneder af graviditeten..!! Det var faktisk skrækkeligt for tænkte hver gang så nu mister vi igen..!! Men nej han blev der sku og han r verdens dejligste knægt igen..!! Så jeg håber og  for at alt er godt og at du "bare" har mens under graviditeten..

Held og lykke

Åhh ja det må være forfærdeligt

Jeg havde somsagt en SA i 2008, blev dog gravid igen efter 3 måneder. Men i uge 14  af den graviditet, fik jeg pludselig en styrt blødning.... Slet ikke sjovt, men alt endte heldigvis godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.