Er utilfreds med gæstedagplejen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

sarahb

Synes du skal forklare hende det i dag hvor ked af du blev det og at du faktisk blev utryk ved det.
Og hvordan du føler. Man burde kunne være ærlig overfor hinanden. Ellers skal du bede om en anden plads. Synes ikk der er andet at gøre.
Skriv lige hvordan det går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Snuske1985

Hej.

Hvor er det  trist at høre... ;(

Men synes helt klart at du skal klage til dagplejens kontor på kommunen. Man kan sagtens få flyttet sit barn i en anden gæstepleje. Plus at du kan sige at du slet ikke vil ha dit barn hos h*n igen.

Har selv en dagplejemor i familien og hun plejer at sige til hendes forældre at de ska ringe på kommunen ligeså snart der er problemer med gæsteplejere og hvis man ikke vil ha sit barn der!

Håber det var svar nok?! Held og lykke

Anmeld

13. august 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Kan det ikke have konsekvenser?

Nej, det har overhoved ingen konsekvenser for dig. Tværtimod. Dit barn bliver flyttet derfra med det samme. Og de finder en anden til dig.

Hun får selvfølgelig at vide at der er klaget. Men mon du nogensinde ser hende igen!?

Du ved jo heller ikke hvor længe hun har snakket i telefon inden du kom ind af døren!!

Jeg synes helt klart du skal gøre det.... for dit barns skyld

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Nej, det har overhoved ingen konsekvenser for dig. Tværtimod. Dit barn bliver flyttet derfra med det samme. Og de finder en anden til dig.

Hun får selvfølgelig at vide at der er klaget. Men mon du nogensinde ser hende igen!?

Du ved jo heller ikke hvor længe hun har snakket i telefon inden du kom ind af døren!!

Jeg synes helt klart du skal gøre det.... for dit barns skyld

Jeg kommer til at se hende igen, da hun er i dagpleje gruppe med mit barns almindelige dagplejer, og de tit mødes til legestue osv.

Jeg skal til møde om en halv time, og så henter jeg mit barn derefter - Puha, jeg er helt rundt på gulvet.

Anmeld

13. august 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg kommer til at se hende igen, da hun er i dagpleje gruppe med mit barns almindelige dagplejer, og de tit mødes til legestue osv.

Jeg skal til møde om en halv time, og så henter jeg mit barn derefter - Puha, jeg er helt rundt på gulvet.

Okay, jeg kan godt se at den er lidt svær for dig. Men igen, ellers så ring derned og snak med dem om det (på kommunen). Og se hvad de siger der vil ske.

Det er jo kun dig og hende (+ kommunen) der får det at vide. Så der er vel ikke noget slemt i det.

Jeg havde godt nok ikke sendt mit barn afsted efter i dag. Så hellere melde mig selv syg.

Held og lykke med det.

KÆMPE kram til dig

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Okay, jeg kan godt se at den er lidt svær for dig. Men igen, ellers så ring derned og snak med dem om det (på kommunen). Og se hvad de siger der vil ske.

Det er jo kun dig og hende (+ kommunen) der får det at vide. Så der er vel ikke noget slemt i det.

Jeg havde godt nok ikke sendt mit barn afsted efter i dag. Så hellere melde mig selv syg.

Held og lykke med det.

KÆMPE kram til dig

Jeg havde det også RIGTIG RIGTIG RIGTIG skidt med at sende mit barn afsted, men dette møde er vigtigt, eftersom det er blevet udsat tre gange!

Jeg glæder mig sådan til at hente mit barn igen - Jeg har helt ondt i maven. Jeg tror jeg overvejer at ringe til dagplejelederen i eftermiddag.

Anmeld

13. august 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg havde det også RIGTIG RIGTIG RIGTIG skidt med at sende mit barn afsted, men dette møde er vigtigt, eftersom det er blevet udsat tre gange!

Jeg glæder mig sådan til at hente mit barn igen - Jeg har helt ondt i maven. Jeg tror jeg overvejer at ringe til dagplejelederen i eftermiddag.

Det er tydligt at mærke at du ikke har det godt med at h*n er der. Ellers ville du jo heller ikke lave det her indlæg.

Men jeg synes at det er en god ide at du tager sagen op. For det er jo heller ikke kun dit barn det går ud over.

Der må være grænser for hvad hun kan tillade sig.

Knus

Anmeld

13. august 2010

quity

Pia. skriver:

En ting er at hun snakker i telefon, det kunne evt. være en forældre om morgenen eller noget vigtigt oppe fra kontoret (det har jeg selv prøvet) men jeg har altid sagt et øjeblik og lige henvendt mig med godmorgen til forældrene og sagt lige et minut så er jeg hos jer (men igen kun hvis samtalen har været så vigtig at jeg ikke har kunne bede personen ringe tilbage)

Jeg ved ikke om jeg er mest forarvet over telefonsamtalen privat eller at hun servere yougurt for sine dagpleje børn !!!

Start med at tale med hende om din oplevelse hos hende og tager hun dig ikke seriøst så gå videre med det...

Der kunne jo være sket et eller andet der gjorde hun var nød til at svare det opkald...

Lige en undren fra min side, hvorfor er du forarget over hun servere yoghurt for børnene???

Anmeld

13. august 2010

Pia.

quity skriver:

Lige en undren fra min side, hvorfor er du forarget over hun servere yoghurt for børnene???

Fordi yougurt ikke er en del af den kost en dagplejer skal give børnene... Det er fyldt med sukker ....

Anmeld

13. august 2010

quity

Pia. skriver:

Fordi yougurt ikke er en del af den kost en dagplejer skal give børnene... Det er fyldt med sukker ....

Okay tak for svaret. Har bare ik hørt før at dagplejere ik må servere yoghurt. Jo det at der er sukker i, en det er ej alle med sukker i, så det brugte min tidligere dagplejemor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.