Er utilfreds med gæstedagplejen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2010

Anonym trådstarter

Godmorgen pigen.

Mit barn går i denne uge (og næste uge) i gæstedagpleje, da h*n egen dagpleje har sommerferie. Jeg vaglte at sige ja, til denne gæstedagpleje, da de andre børn fra mit barns almindelige dagpleje også er der, og så er der da nogen h*n kender.

MEN, jeg er ikke helt tilfreds med hende her. Mit barn var syg mandag til onsdag, så h*n var der for første gang igår, og det var absolut ikke et godt indtryk jeg fik.
Da jeg afleverede mit barn snakkede gæstedagplejen i telefon - Så derfor blev mit barn bare sat ind på legeværelset til de andre børn, og jeg fik vinket og kysset farvel. Jeg tænkte egentlig ikke videre over det, udover at jeg synes det var lidt mærkeligt at hun ikke tog imod mit barn.
Da jeg så hentede mit barn igen, sad h*n i sin triptrap stol, og kiggede - Dagplejen gik rundt og (Tadaaa) SNAKKEDE I TELEFONEN. Denne gang kunne jeg høre at det var en privat samtale.
Jeg tog mit barn op, og stod og ventede i 10 minutter på at hun blev færdig med at plabre.. Jeg ville jo gerne høre hvordan mit barns dag var gået.
Da hun efter de 10 minutter ikke var færdig begyndte jeg at give mit barn overtøj på, og efter at have været der i 20 minutter i alt, blev hun ENDELIG færdig med telefonsamtalen.
Vi er egentlig på vej ud af døren, men så udbryder hun at vi lige skal vente, for hun mangler da lige at give mig barn, den sidste halve skål yogurt
ALTSÅ, hun er begyndt at tale i telefon, mens hun har været ved at give mit barn mad, så h*n har ikke fået lov at spise færdig

Jeg er forarget, og trist over det, og har det ikke rart med at sende mit barn derned igen idag .
Hvad skal jeg stille op??

..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

B&J

Anonym skriver:

Godmorgen pigen.

Mit barn går i denne uge (og næste uge) i gæstedagpleje, da h*n egen dagpleje har sommerferie. Jeg vaglte at sige ja, til denne gæstedagpleje, da de andre børn fra mit barns almindelige dagpleje også er der, og så er der da nogen h*n kender.

MEN, jeg er ikke helt tilfreds med hende her. Mit barn var syg mandag til onsdag, så h*n var der for første gang igår, og det var absolut ikke et godt indtryk jeg fik.
Da jeg afleverede mit barn snakkede gæstedagplejen i telefon - Så derfor blev mit barn bare sat ind på legeværelset til de andre børn, og jeg fik vinket og kysset farvel. Jeg tænkte egentlig ikke videre over det, udover at jeg synes det var lidt mærkeligt at hun ikke tog imod mit barn.
Da jeg så hentede mit barn igen, sad h*n i sin triptrap stol, og kiggede - Dagplejen gik rundt og (Tadaaa) SNAKKEDE I TELEFONEN. Denne gang kunne jeg høre at det var en privat samtale.
Jeg tog mit barn op, og stod og ventede i 10 minutter på at hun blev færdig med at plabre.. Jeg ville jo gerne høre hvordan mit barns dag var gået.
Da hun efter de 10 minutter ikke var færdig begyndte jeg at give mit barn overtøj på, og efter at have været der i 20 minutter i alt, blev hun ENDELIG færdig med telefonsamtalen.
Vi er egentlig på vej ud af døren, men så udbryder hun at vi lige skal vente, for hun mangler da lige at give mig barn, den sidste halve skål yogurt
ALTSÅ, hun er begyndt at tale i telefon, mens hun har været ved at give mit barn mad, så h*n har ikke fået lov at spise færdig

Jeg er forarget, og trist over det, og har det ikke rart med at sende mit barn derned igen idag .

..

Sorry ved ikke lige hvad du skal gøre men sidder her med åben mund og tænker nej nej nej nej nej nej nej det sket bare ikke det der

håber virkelig du får en løsning på det måske snakke med hende dagplejemoren...

Mange krammer her fra

Anmeld

13. august 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Godmorgen pigen.

..

Det er da bare ikke iorden. Sikke en lorte dagplejemor.

Ring ned på kommunen og få Ham/hende over i en anden gæste dagpleje. Eller få noget familie til at passe ham/hende i nogle dage.

Håber du finder en løsning, som dit barn kan være tjent med. For det her er godt nok ikke optimalt.

Kæmpe Knus Pernille

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Håber ikk ditbarn fortsat skal være der! Hun fortjener klager,-og en flad!

Anmeld

13. august 2010

sarahb

du skal helt sikkert indberette en klage og be om at blive flyttet asap.

Anmeld

13. august 2010

maria87

Sagde du ikke noget til Dagplejen? eller spurgte dagplejemoderen om Noget?

jeg blir ked af at høre det som du lige beskriver !

jeg havde ik afleveret min søn derned Igen!

men nu har jeg aldrig været glad for gæstedagplejere, så han har faktisk aldrig været i en jeg har altid fundet på noget andet...

ved godt det er svært når det er 2 uger det drejer sig om!

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

du skal helt sikkert indberette en klage og be om at blive flyttet asap.

Kan det ikke have konsekvenser?

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

Sagde du ikke noget til Dagplejen? eller spurgte dagplejemoderen om Noget?

jeg blir ked af at høre det som du lige beskriver !

jeg havde ik afleveret min søn derned Igen!

men nu har jeg aldrig været glad for gæstedagplejere, så han har faktisk aldrig været i en jeg har altid fundet på noget andet...

ved godt det er svært når det er 2 uger det drejer sig om!

Jeg er blevet nød til at aflevere mit barn igen idag, da jeg har et møde, men jeg henter mit barn igen inden middag - Jeg kan ikke holde tanken ud, om at hun måske ikke er opmærksom på mit barn.

Anmeld

13. august 2010

Pia.

En ting er at hun snakker i telefon, det kunne evt. være en forældre om morgenen eller noget vigtigt oppe fra kontoret (det har jeg selv prøvet) men jeg har altid sagt et øjeblik og lige henvendt mig med godmorgen til forældrene og sagt lige et minut så er jeg hos jer (men igen kun hvis samtalen har været så vigtig at jeg ikke har kunne bede personen ringe tilbage)

Jeg ved ikke om jeg er mest forarvet over telefonsamtalen privat eller at hun servere yougurt for sine dagpleje børn !!!

Start med at tale med hende om din oplevelse hos hende og tager hun dig ikke seriøst så gå videre med det...

Der kunne jo være sket et eller andet der gjorde hun var nød til at svare det opkald...

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

En ting er at hun snakker i telefon, det kunne evt. være en forældre om morgenen eller noget vigtigt oppe fra kontoret (det har jeg selv prøvet) men jeg har altid sagt et øjeblik og lige henvendt mig med godmorgen til forældrene og sagt lige et minut så er jeg hos jer (men igen kun hvis samtalen har været så vigtig at jeg ikke har kunne bede personen ringe tilbage)

Jeg ved ikke om jeg er mest forarvet over telefonsamtalen privat eller at hun servere yougurt for sine dagpleje børn !!!

Start med at tale med hende om din oplevelse hos hende og tager hun dig ikke seriøst så gå videre med det...

Der kunne jo være sket et eller andet der gjorde hun var nød til at svare det opkald...

opkaldet var fra hendes søn, som er i Sidney som ville fortælle om sine oplevelser - hun "undskyldte" bagefter med at der jo er 8 timers forskel, hvor jeg så tænkte : "Det er der da også om en halv time, når alle unger er hentet!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.