Godmorgen pigen.
Mit barn går i denne uge (og næste uge) i gæstedagpleje, da h*n egen dagpleje har sommerferie. Jeg vaglte at sige ja, til denne gæstedagpleje, da de andre børn fra mit barns almindelige dagpleje også er der, og så er der da nogen h*n kender.
MEN, jeg er ikke helt tilfreds med hende her. Mit barn var syg mandag til onsdag, så h*n var der for første gang igår, og det var absolut ikke et godt indtryk jeg fik.
Da jeg afleverede mit barn snakkede gæstedagplejen i telefon - Så derfor blev mit barn bare sat ind på legeværelset til de andre børn, og jeg fik vinket og kysset farvel. Jeg tænkte egentlig ikke videre over det, udover at jeg synes det var lidt mærkeligt at hun ikke tog imod mit barn.
Da jeg så hentede mit barn igen, sad h*n i sin triptrap stol, og kiggede - Dagplejen gik rundt og (Tadaaa) SNAKKEDE I TELEFONEN. Denne gang kunne jeg høre at det var en privat samtale.
Jeg tog mit barn op, og stod og ventede i 10 minutter på at hun blev færdig med at plabre.. Jeg ville jo gerne høre hvordan mit barns dag var gået.
Da hun efter de 10 minutter ikke var færdig begyndte jeg at give mit barn overtøj på, og efter at have været der i 20 minutter i alt, blev hun ENDELIG færdig med telefonsamtalen.
Vi er egentlig på vej ud af døren, men så udbryder hun at vi lige skal vente, for hun mangler da lige at give mig barn, den sidste halve skål yogurt 
ALTSÅ, hun er begyndt at tale i telefon, mens hun har været ved at give mit barn mad, så h*n har ikke fået lov at spise færdig 

Jeg er forarget, og trist over det, og har det ikke rart med at sende mit barn derned igen idag .
Hvad skal jeg stille op??
.. 
Anmeld