Sengetider - når man er ude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Maddox

SØS skriver:

Vi har altid gjort meget ud af at vænne Sofus til at skulle falde i søvn hvor vi nu var/er. Vi har så bare haft barnevogn, voksi eller som nu hvor han er tre år dyne/pude og selvfølgelig sut og teddy med til ham.

Jeg ville synes det var SÅ begrænsende hvis vi aldrig kunne lave noget efter Sofus' sengetid, så her har vi taget det 100% afslappet, og har i dag den nemmeste dreng der tryg og glad ligger sig til at sove - også når vi er ude.

Præcis det samme her!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

NinaNymannMadsen

asta bliver puttet der hvor vi er. og det er hun blevet fra start af. tager da hensyn til man har en lille basse med, men det skal ikke ødelægge aftenen. tager måske lidt tidliger hjem men ikke så tidligt. asta er ligeglad bare hun sover i vante omgivelser. og det er for det meste i hjem med børn i forvejen så de har weekend seng eller mulighed for at putte hende i et rum for sig selv eller uden for i barnevogn.

hun er i dag næsten 14 mdr. ved dog ikke hvordan hun er lige for tiden for hun vil slet ikke sove. tror dog det er noget andet når det er i barnevognen den sover hun bedst i faktis.

Anmeld

13. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Drømmer skriver:

Det lyder da godt nok ikke rart at han får det så skidt af det. det er dejligt at i har en familie der tager hensyn til det så.

Har han altid haft det sådan?

Stort set.. Vi har oplevet det 2 gange her for nylig, at det bliver for meget og ender i opkast..

Anmeld

13. august 2010

klmf

Indtil bobsen var omkring de fire måneder, havde vi vores sovepose med og så blev han bare lagt i den i et andet lokale og så kunne mor og far være med lidt længere Nu har i barnevognskassen med, som vi putter ham i, hvis vi ikke kan komme hjem til hans sovetid, som er omkring kl.otte. Synes dog det bliver mere og mere besværligt, for hvis han vågner når han kommer hjem, så er helvede løs Heldigvis kan vi ikke mærke det på ham dagen efter.

Anmeld

13. august 2010

Lady Marion <3

Solajma skriver:

Vi har ALDRIG taget hjem, for at putte vores, men har puttet dem hvor vi er.. Da de var helt små havde vi, ligesom Munder, barnevognen eller bare liften med, som de kunne sove i. Vi har så stillet dem et stille sted og haft babyalarmen med.

Der har aldrig været nogle problemer med nogen af børnene.. HELDIGVIS.. for ville være godt træt af at skulle sige farvel til hele det sociale liv, bare fordi man får børn

Sådan har jeg det også

Anmeld

13. august 2010

Lullaby

Marcus bliver nu puttet 20.30, og sover så til kl 6.

I aften skal vi til min søsters fødselsdag kl 18.

Så nu er mit spørgsmål hvad ville i gøre?

Ville i tage hjem så den lille kunne blive puttet i egen seng til normal senge tid, eller ville i blive og putte baby der hvor i nu var, og så køre hjem når fødselsdagen var slut,?

Eller ville i gøre noget helt 3.

(Marcus er 3½ måned )

Vi puttede bare hvor vi var da de var så små. Nu da de er 2½ og 5 kører vi hjem da de NÆGTER at lægge sig på sofaen eller låne-seng og sove..  Vi trækker den indtil de ikke kan mere selvfølgelig. Så selvom de plejer at komme i seng kl 7 så kan den sagtens blive 10 når vi er ude, vi tager det som det kommer

Anmeld

14. august 2010

FruEllingsen

lullebulle skriver:

Hej

Når vi er ude senere end Milans sengetid, bliver han puttet i barnevognen. Eller liften/voksi. Og når vi kommer hjem, kommer han over i sin seng. Det vågner han ikke af, og sover som han plejer. Han er også nem til at sove, især om natten. Han bliver puttet normalt herhjemme imellem kl.20 og kl.21 og sover til kl.6-7 om morgenen.

Prøv hvis i har mulighed for at tage barnevogn med, ellers bare liften, hvis i stadig bruger den selvfølgelig. Og så når han når sin sengetid, så bare gør som i plejer, med nattøj osv. Og så bare putte der i stedet. Det er jo faste rammer i barnevogn/lift.

Held og lykke.

Glæder mig til at hører om hva i gør

Knus Louise

Den gik faktisk ret godt.

Han blev puttet i min søsters seng 20.30 med sin egen dyne. han havde lidt svært ved at falde i søvn, men efter 20 min sov han sødt. vi var inde ved ham 3 gange.

Han opdagede slet ikke at vi tog hjem.

Han vågnede så kl 4.30 og var lidt pyller. skulle lige nusses lidt og have sutten et par gange, og så sov han til 6. 15.

Så alt i alt gik det jo ret godt synes jeg. når man tænker på at det er første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.