Hm skulle man kontakte lægen `?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Mikkel's mor <3

WiitrioeN skriver:

jeg vil kontakte lægen for det lyder som dengang jeg fødte i uge 26 og det var sådan mit fostervand gik

Shit det er jeg bare slet slet ikke klar til  er kun 22+3  godt jeg skal op til lægen mandag, så må hun hellere lige tjekke mig for en sikkerheds skyld, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

4xGreve

Jennifer skriver:

Shit det er jeg bare slet slet ikke klar til  er kun 22+3  godt jeg skal op til lægen mandag, så må hun hellere lige tjekke mig for en sikkerheds skyld, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

nemlig, og det er virklig ikke for at gøre dig bange - jeg ønsker bare ikke andre skl igennem det sammen som jeg... Jeg ønsker at alle skal have lov til at opleve en fuld gravitet... læg mærke til dit barn i maven opfør det sig som det plejer mere eller mindre, får du plukveer osv. og hvis det er så tøv ikke med at ringe til fødegangen og fortælle din frygt de er der for at berolige dig...

Undskyld hvis jeg skaber frygt det er bestemt ikke min mening vil bare fortælle hvad jeg har oplevet og hvordan det var for mig og dte lyder ret meget som du beskriver!

Anmeld

13. august 2010

Mikkel's mor <3

WiitrioeN skriver:

nemlig, og det er virklig ikke for at gøre dig bange - jeg ønsker bare ikke andre skl igennem det sammen som jeg... Jeg ønsker at alle skal have lov til at opleve en fuld gravitet... læg mærke til dit barn i maven opfør det sig som det plejer mere eller mindre, får du plukveer osv. og hvis det er så tøv ikke med at ringe til fødegangen og fortælle din frygt de er der for at berolige dig...

Undskyld hvis jeg skaber frygt det er bestemt ikke min mening vil bare fortælle hvad jeg har oplevet og hvordan det var for mig og dte lyder ret meget som du beskriver!

han opfører sig helt som han plejer heldigvis.. men bliver der noget ringer jeg med det samme.. tak fordi at du delte det. det er jo rart ar vide at det kunne ske.

Anmeld

13. august 2010

Lullaby

Jennifer skriver:

Hej, håber i kan hjæpe mig lidt.
nu er jeg jo gravid og derfor så tisser jeg virkelig meget.
det skulle jo være helt normalt. men så når jeg er "færdig" presser jeg lige en ekstra gang for at tømme blæren helt.
MEN der kommer meget mere ud  og kan ikke mærke hvor det kommer fra.
nu kan det vel ikke være noget fostervand ?! for så skal jeg da lige være lidt opmærksom.. min urin er i øvrigt begyndt at lugte anderledes.

Beklager detaljerne..

Det kunne jeg stort set hele graviditeten. Min læge sagde det var meget normalt

Anmeld

13. august 2010

B&J

du skriver det lugter lidt sidder og tænker på om du har blærebetændelse for det kan lugte uden det gør ondt ogs¨å

Anmeld

14. august 2010

Mikkel's mor <3

Lullaby skriver:

Det kunne jeg stort set hele graviditeten. Min læge sagde det var meget normalt

okay.. Mange tak for svar

Anmeld

14. august 2010

Mikkel's mor <3

B&J skriver:

du skriver det lugter lidt sidder og tænker på om du har blærebetændelse for det kan lugte uden det gør ondt ogs¨å

har jeg også tænkt på om det kunne være.. så skal op med en urinprøve på mandag

Anmeld

14. august 2010

B&J

Jennifer skriver:

har jeg også tænkt på om det kunne være.. så skal op med en urinprøve på mandag

lyder som en god ide

Anmeld

14. august 2010

MaleneG

Jeg oplevede også tit i min graviditet, når jeg troede at jeg var færdig med at tisse, så kom der lige en skylle mere, men det var fordi hun lå så dybt, så sommetider, havde jeg endda svært ved at tisse, fordi hun blokerede lidt.

Men tror det er helt normalt, men ville dog alligevel aflever en urin prøve, tildels fordi ændret lugt evt, kunne tyde på svamp.

Anmeld

14. august 2010

Faith

Selvom man synes man tømmer blæren helt vil der altid være noget tilbage. Det er faktisk ret vigtigt at få det tømt ud for at undgå infektion. Jeg kan også klemme ret meget ud efter jeg har tisset, og jeg er ikke længere gravid. Tror ikke du har noget at være bekymret for, men snak da med lægen om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.