Hm skulle man kontakte lægen `?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Mikkel's mor <3

Hej, håber i kan hjæpe mig lidt.
nu er jeg jo gravid og derfor så tisser jeg virkelig meget.
det skulle jo være helt normalt. men så når jeg er "færdig" presser jeg lige en ekstra gang for at tømme blæren helt.
MEN der kommer meget mere ud  og kan ikke mærke hvor det kommer fra.
nu kan det vel ikke være noget fostervand ?! for så skal jeg da lige være lidt opmærksom.. min urin er i øvrigt begyndt at lugte anderledes.

Beklager detaljerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

3xM

ville nok aflv. en urinprøve ved lægen...

Anmeld

12. august 2010

line melias mor

Jennifer skriver:

det skulle jo være helt normalt. men så når jeg er "færdig" presser jeg lige en ekstra gang for at tømme blæren helt.
nu kan det vel ikke være noget fostervand ?! for så skal jeg da lige være lidt opmærksom.. min urin er i øvrigt begyndt at lugte anderledes.

Beklager detaljerne..

jeg tror da absolut ikke det er fostervand der er jo alligevel lidt lang tid til du skal føde, vil jeg da hvertfald ikke håbe

Anmeld

12. august 2010

Mikkel's mor <3

mariaogmarcus skriver:

ville nok aflv. en urinprøve ved lægen...

Skal heldigvis op til lægen på mandag.
men prøver at tage en med, det er jo ikke værre end at den bare bliver smidt ud..

Anmeld

12. august 2010

Mikkel's mor <3

line melias mor skriver:

jeg tror da absolut ikke det er fostervand der er jo alligevel lidt lang tid til du skal føde, vil jeg da hvertfald ikke håbe

Håber jeg godt nok heller ikke. men man bliver nu alligevel lidt bekymret.. ja der er et godt stykke tid til endnu.. puha får det helt skidt af det..

Anmeld

12. august 2010

N&J

Jennifer skriver:

Beklager detaljerne..

Jeg troede på et tidspunkt (var 27+4) at vandet gik fordi jeg efter at have tisset, oplevelse at der pludselig kom en skylle, blev tjekket og alt var som det skulle være, men fik forklaret at fordi livmoderen skal have plads kan andre ting blive godt klemt derinde og blæreren kan derfor godt holde på noget, selvom man tisser, det skulle være helt normal, derudover så kan man som jeg og mange andre have det sådan at det siver, altså ikke fostervandet, men man får sivende udflåd, jeg skiftede indlæg 6 gange om dagen nogle dage.. 

Anmeld

12. august 2010

Mikkel's mor <3

N&J skriver:

Jeg troede på et tidspunkt (var 27+4) at vandet gik fordi jeg efter at have tisset, oplevelse at der pludselig kom en skylle, blev tjekket og alt var som det skulle være, men fik forklaret at fordi livmoderen skal have plads kan andre ting blive godt klemt derinde og blæreren kan derfor godt holde på noget, selvom man tisser, det skulle være helt normal, derudover så kan man som jeg og mange andre have det sådan at det siver, altså ikke fostervandet, men man får sivende udflåd, jeg skiftede indlæg 6 gange om dagen nogle dage.. 

Mange tak for svar. det beroligere en del..
men det er utroligt at der kan være så meget i blæren..
og det men udflåden kan jeg godt nikke genkende til. ret nasty efter min mening..

Anmeld

12. august 2010

N&J

Jennifer skriver:

Mange tak for svar. det beroligere en del..
men det er utroligt at der kan være så meget i blæren..
og det men udflåden kan jeg godt nikke genkende til. ret nasty efter min mening..

Ja.. lidt ulækkert er det vel.. jeg var mere træt at skulle tisse hele tiden.. hihi

Anmeld

12. august 2010

4xGreve

Jennifer skriver:

Beklager detaljerne..

jeg vil kontakte lægen for det lyder som dengang jeg fødte i uge 26 og det var sådan mit fostervand gik

Anmeld

12. august 2010

Mikkel's mor <3

N&J skriver:

Ja.. lidt ulækkert er det vel.. jeg var mere træt at skulle tisse hele tiden.. hihi

JA det kan vi godt blive enige om.. her den anden nat faldt jeg søvn ved 3 tiden og vågnede ca 5.30 da kæresten skulle på arbejde.
var oppe at tisse 11 gange  så den nat var der ikke meget søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.