2½ måned - elsker skråstolen, ret meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Man siger 20 min i streg, og så skal de op og have pause, det er klart jo større de bliver jo mere kan man slække på det...

Men altså, ALT med måde, og har hun siddet der 2 timer fordelt over dagen, herregud da

Ja Liam gad aldrig sin (møgunge )

ja for det er jo ikke hver dag... det er bare nogle dage hvor jeg ligesom skal ha nåat nogle ting herhjemme. eller ha ngóget mad. jeg fortsætter som hidtil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

bagger26

BlyViol skriver:

jamen hvis man så OGSÅ gør det i løbet af dagen, jeg leget jo konstant med hende når jeg har lavet det huslige... 

Det hedder 15 min bare ad gangen, ikke om dagen... Det må bare ikke tage for meget overhånd, så hun skal tilbring klart mere tid på gulvet end i skråstolen..  Men jeg har også en skråstol herhjemme som jeg elsker, dog bruger jeg den kun imens jeg laver mad.. Men jeg har så også en datter der godt kan lide hendes legetæppe.. Til min søn brugte jeg den oftere, nok ca 1-1½ om dagen (dog ikke på en gang)...

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

bagger26 skriver:

Det hedder 15 min bare ad gangen, ikke om dagen... Det må bare ikke tage for meget overhånd, så hun skal tilbring klart mere tid på gulvet end i skråstolen..  Men jeg har også en skråstol herhjemme som jeg elsker, dog bruger jeg den kun imens jeg laver mad.. Men jeg har så også en datter der godt kan lide hendes legetæppe.. Til min søn brugte jeg den oftere, nok ca 1-1½ om dagen (dog ikke på en gang)...

hun er jo også oppe fra kl. 07.30 - 20 så det er ca. 10 timer hun IKKE sidder i den, og det er langt fra hver dag, men de dage jeg er alene, der gør hun altså  

Hun vil også gerne hendes legetæppe og det bruger vi meget mere tid på, men der er jo altså bare nogle gange i løbet af dagen jeg ikke kan have hende på armen eller lege

Anmeld

12. august 2010

bagger26

BlyViol skriver:

hun er jo også oppe fra kl. 07.30 - 20 så det er ca. 10 timer hun IKKE sidder i den, og det er langt fra hver dag, men de dage jeg er alene, der gør hun altså  

Hun vil også gerne hendes legetæppe og det bruger vi meget mere tid på, men der er jo altså bare nogle gange i løbet af dagen jeg ikke kan have hende på armen eller lege

Jamen så lyder det jo også fint nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.