2½ måned - elsker skråstolen, ret meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Vidunderligeunger

Ja jeg har lige endnu et spøgrsmål ( det er om at udnytte at hun er træt i dag)..

Men altså, "lille" alberte på 2½ måned elsker sin skråstol og autostol, sover nærmest med det samme hun bliver puttet i en af delene... Men hvor meget må de ligge der?? Hun gider faktisk ik rigtig blive båret på længere, med mindre det er over skulderen eller sådan med ansigtet udad ligesom i en bæresele, men det kan jeg ikke holde til en hel dag. Alternativet er en vippetur i skråstolen, men så sover hun altså bare næsten med det samme hehe... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

dorthemus

Ved ikke hvor længe de må sidde der, Runa gider max i 15 min og sidder bare og leger...og ser tv

Kan godt forstå, at du synes hun er tung at bære på..hvad med en bæresele/slynge?? Jeg har sådan én smart lommeslynge så hun kan følge med og jeg har hænderne fri

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

dét gider hun ikk haha har prøvet... har en bæresele fra baby-bjørn som hun godt gider, hvis ham går rundt hele tiden, eller hvis vi er et nyt sted, så er det dejligt at være tæt på mor eller far, men herhjemme er skråstolen altså bare bedst

Anmeld

12. august 2010

Sara.

Jeg mener at man herhjemme i dk siger en halv times tid?

Men min svigerinde i england siger at man derover siger de må alt det de vil...

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

lærkes_mor skriver:

Jeg mener at man herhjemme i dk siger en halv times tid?

Men min svigerinde i england siger at man derover siger de må alt det de vil...

en halv time om dagen?? :O så skal jeg ski da ttil at trappe gevaldigt ned. tror hun sidder i den sammenlagt 2 timer om dagen. Mens jeg hænger tøj op, går i bad (hvis ik hun sover i sengen der) støvsuger, laver mad osv..

Anmeld

12. august 2010

L-Mortil3

Man siger 20 min i streg, og så skal de op og have pause, det er klart jo større de bliver jo mere kan man slække på det...

Men altså, ALT med måde, og har hun siddet der 2 timer fordelt over dagen, herregud da

Ja Liam gad aldrig sin (møgunge )

Anmeld

12. august 2010

bagger26

Skråstolen har jeg fået af vide det er ca 15 min ad gangen, grunden dertil er, at de bliver dovne når de sidder i den, de bliver ikke stimuleret til at lærer at rulle, dreje osv som de gør når de ligger frit på gulvet.

Autostolen har jeg fået fortalt er ca 45 min, grunden dertil er ikke så meget ryggen, men at de får flade baghoveder af at sidde for meget og i for langtid af den. Hvis man skal engang imellem skal på en længere køretur, så må de gerne sidder der længere tid, det skal bare ikke være noget man gør ofte...

Anmeld

12. august 2010

Cris

Ja, i den alder begge mine børn skreg hver gang de skulle puttes i barnevognen... De vil helst kikke. Men de er stadig meget små til at sidde i for lang tid til hver dag. Men vi har også brugt meget en slynge og en vikle og de elskede den. Og faktisk har de haft det bedre i klapvognen end i barnevognen. Jeg var så glad, at jeg ikke har investeret i en dyr barnevognen. Meget tit lægger jeg ham (og det har jeg også gjord med storbror) i barnevognen med de lå ikke helt ned. Altså de lå stadig som de skal på ryggen men jeg har bare taget saddlen lidt oppe, så de kunne se lidt mere. Og det fungerer. De kikker meget nysgerige på hvad der sker på begge sidder og laver mange mave bøjninger   Nå, men sådan putter jeg dem. Når de endelig sover, så ligger jeg ham ned igen. I den alder har jeg tit haft dem i køkkenet sammen med mig på en af vores dyner, som var foldet to gange. De lå der og kikkede hvordan jeg roder rundt med tingene eller på deres legetøj og snakkede lidt med deres ting... Stille og rollig kan man bruge stolen lidt mere. De sad tit der, da jeg skulle lave frokost til mig :-D

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

bagger26 skriver:

Skråstolen har jeg fået af vide det er ca 15 min ad gangen, grunden dertil er, at de bliver dovne når de sidder i den, de bliver ikke stimuleret til at lærer at rulle, dreje osv som de gør når de ligger frit på gulvet.

Autostolen har jeg fået fortalt er ca 45 min, grunden dertil er ikke så meget ryggen, men at de får flade baghoveder af at sidde for meget og i for langtid af den. Hvis man skal engang imellem skal på en længere køretur, så må de gerne sidder der længere tid, det skal bare ikke være noget man gør ofte...

jamen hvis man så OGSÅ gør det i løbet af dagen, jeg leget jo konstant med hende når jeg har lavet det huslige... 

Anmeld

12. august 2010

Vidunderligeunger

Cris skriver:

Ja, i den alder begge mine børn skreg hver gang de skulle puttes i barnevognen... De vil helst kikke. Men de er stadig meget små til at sidde i for lang tid til hver dag. Men vi har også brugt meget en slynge og en vikle og de elskede den. Og faktisk har de haft det bedre i klapvognen end i barnevognen. Jeg var så glad, at jeg ikke har investeret i en dyr barnevognen. Meget tit lægger jeg ham (og det har jeg også gjord med storbror) i barnevognen med de lå ikke helt ned. Altså de lå stadig som de skal på ryggen men jeg har bare taget saddlen lidt oppe, så de kunne se lidt mere. Og det fungerer. De kikker meget nysgerige på hvad der sker på begge sidder og laver mange mave bøjninger   Nå, men sådan putter jeg dem. Når de endelig sover, så ligger jeg ham ned igen. I den alder har jeg tit haft dem i køkkenet sammen med mig på en af vores dyner, som var foldet to gange. De lå der og kikkede hvordan jeg roder rundt med tingene eller på deres legetøj og snakkede lidt med deres ting... Stille og rollig kan man bruge stolen lidt mere. De sad tit der, da jeg skulle lave frokost til mig :-D

hehe ja, specielt når der laves mad... men altså hun sidder i den max 15 min ad gangen, men det er jo heller ikke mange gange hun skal det før det bliver to timer... 

Hende her gider heller ik barnevognen med mindre hun er træt og man lige triller med hende, men når hun vågner, så er det op og sidde, og der kan hun sidde i op til 1½ time og kigge og kigge altså mens vi går nede i byen e.l.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.