Ja, jeg vil bare høre hvordan ser jeres dag ud? 
Jeg har en MEGET glad dreng som lige er blevet 7 mdr. Han sover fra 20- 7.30.
Han er 73 lang og vejer næste 9 kg.
Han er et barn som ikke spiser helt vildt, men han spiser... Og er jo glad dagen lang. Har prøvet at indføre flere måltider, men han nægter.
Min SP synes jeg skal påføre et mere selvom han ikke vil og også vække ham om natten og give ham flaske. Men igen, det er mit barn og han er jo glad og tilfreds og tager jo fint på vægt.
Men man bliver alligevel lidt kuldret i hovedet når ens SP siger man skal ændre lidt i. Så er lidt nysgerrig for at se om jeg er helt hen i vejret med vores dag 
Vi har selv en ikke spiser i huset.
Han har ligeledes sovet igennem siden vi tog hjem fra barsels afd, der sov han 9-11 timer i streg og vi vækked ham aldrig. Nu sover han 12-14 timer hver nat, uden at sige noget.
8 mdr's rytme...
Ca. kl 7.00 vækkes - vaskes og i tøj
7.30 tilbudt morgenmad. (købe grød -da han max spiste 0-3 the ske fulde, uanset hvilken slags) - en del smør/olie i - sødmælk
8.30/9.00. tilbudt frugt - grovebolle med smør - vand/juice
11.15-11.30 tilbudt middagsmad. Grov rugbrød med enten the pølse- leverpostej - smør ost - sødmælk (spiser max 1/4 brød)
12.00. Sove til middag i 2½-3 timer.
Ca kl 15.00 tibudt eftermiddags frugt - grovbolle med smør - vand/juice
Alt efter længde på middagslur, fik han gerne en lille morfar på max 45 min. Så han havde energi til aftensmad.
17.30 ca. aftensmad. Tilbudt kartofler med en eller anden slags grønsager - sovs eller smør - kødboller.
18.15. i bad
kl 19.00 senest godnat...
Frederic var ved 7 mdr 74 cm og 8 kg, nu er han 23 mdr 90 cm og 9,9 kg.