Con skriver:
Lidt over i samme boldgade - få et liv.....
Det er ikke møntet på dig som sådan, men bare en generel undren over, at man prøver at blive gravid i så ung en alder - synes godt nok, at der er mange herinde, der ikke har oplevet ret meget af livet, før de forsøger...- og nu kommer der en masse indlæg om, at man er klar og har fast kæreste og altså har til sinds at tage en uddannelse om bla år osv., men altså...
hmm.. ja mit spørgsmål til dig er så siden du selv er så anonym i din profil. Hvor gammel er du? har du børn, vil du have hvis du ikke har, har du uddannelse osv.
Hvad er det lige der er forkert i at nogen vælger at blive unge forældre og satse på karrieren senere? gør det dem til dårligere forældre ?!

Jeg kunne sikker stille mange flere spørgsmål. Jeg var 20 da jeg blev gravid, havde en uddannelse som pensionsrådgiver. Jeg er da ret sikker på at hvis jeg ikke havde haft en uddannelse så var jeg blevet en ligeså god mor, havde klaret en uddannelse lige så godt havde helt sikkert nydt mit liv i fulde drag, bare med en lille tvist at samtidigt at være mor. 
Anmeld