tryllekunsten i at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Chalala85

Alexis skriver:

Uhhh den er svær... I perioder lader jeg være med at bruge meget tid herinde, eller også prøver jeg at undgå gravid debatterne. 

SÅ prøver jeg at dyrke motion, løber  et par gange i ugen  Problemet der er bare, at jeg så nogle gange sparker mig selv afsted med den der " Det er godt at være i god form når du bliver gravid" 

Nå ja, og så er jeg glad for at være kreativ, så laver lidt ting ind imellem... Og ja, så prøver jeg at fokusere på mig og mandens samvær, og ikke om vores fælles projekt. Det tog lidt tid at få en balance i det, men det er lykkes meget godt nu.  

Har det lige som dig. Men kender du ikke det at man f det skubbet væk så man ikke rigtig tænker over det og PUF så er den der igen, så bliver man lidt irriteret over dsr ikke sker noget osv.

Jeg prøver hver månede at sige til mig selv.. nu ikke noget med at fokusere på æl eller mens, det går også nogenlunde lige indtil 2-3 dage inden.. så køre det hele i hovedet på mig igen. Ihh, gid man havde en pause knap på det område hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Con

Prøv at nyd tiden indtil du er gravid, jeg ved godt det lyder mærkeligt, men hvis jeg var dig, ville jeg gå i byen med veninderne og drikke mojitos, shoppe, gå på cafe, i tivoli, biografen, alle de ting der gør dig glad, for det får dig også til at slappe af og inden du ser dig om er du gravid. Jeg havde det på samme måde som dig, vi prøvede i 8 måneder, alle måneder hvor jeg meget tit tænkte på det, og var presset pga. studie og andre ting, men da det så endelig lykkedes, var det mens vi var på ferie i skønne dejlige Spanien, hvor jeg var helt afslappet og nød livet! Tror det har meget at sige!

Lidt over i samme boldgade - få et liv.....

Det er ikke møntet på dig som sådan, men bare en generel undren over, at man prøver at blive gravid i så ung en alder - synes godt nok, at der er mange herinde, der ikke har oplevet ret meget af livet, før de forsøger...- og nu kommer der en masse indlæg om, at man er klar og har fast kæreste og altså har til sinds at tage en uddannelse om bla år osv., men altså...

Anmeld

12. august 2010

Chalala85

Con skriver:

Lidt over i samme boldgade - få et liv.....

Det er ikke møntet på dig som sådan, men bare en generel undren over, at man prøver at blive gravid i så ung en alder - synes godt nok, at der er mange herinde, der ikke har oplevet ret meget af livet, før de forsøger...- og nu kommer der en masse indlæg om, at man er klar og har fast kæreste og altså har til sinds at tage en uddannelse om bla år osv., men altså...

hmm.. ja mit spørgsmål til dig er så siden du selv er så anonym i din profil. Hvor gammel er du? har du børn, vil du have hvis du ikke har, har du uddannelse osv.

Hvad er det lige der er forkert i at nogen vælger at blive unge forældre og satse på karrieren senere? gør det dem til dårligere forældre ?!

Jeg kunne sikker stille mange flere spørgsmål. Jeg var 20 da jeg blev gravid, havde en uddannelse som pensionsrådgiver. Jeg er da ret sikker på at hvis jeg ikke havde haft en uddannelse så var jeg blevet en ligeså god mor, havde klaret en uddannelse lige så godt havde helt sikkert nydt mit liv i fulde drag, bare med en lille tvist at samtidigt at være mor.

Anmeld

12. august 2010

NessaXenia

Alexis skriver:

Uhhh den er svær... I perioder lader jeg være med at bruge meget tid herinde, eller også prøver jeg at undgå gravid debatterne. 

SÅ prøver jeg at dyrke motion, løber  et par gange i ugen  Problemet der er bare, at jeg så nogle gange sparker mig selv afsted med den der " Det er godt at være i god form når du bliver gravid" 

Nå ja, og så er jeg glad for at være kreativ, så laver lidt ting ind imellem... Og ja, så prøver jeg at fokusere på mig og mandens samvær, og ikke om vores fælles projekt. Det tog lidt tid at få en balance i det, men det er lykkes meget godt nu.  

jeg har medlemskort til vores fitness center, tror jeg må til at træne fast, evt. sætte et mål?

Vi må klare tiden sammen, og forhåbentlig er der snart 2 streger på testen til os begge.

Desuden har jeg besluttet ikke at hive en G test frem hver 14. dag igen, må først teste om 2 måneder

Anmeld

13. august 2010

Stine23

CecilieLM skriver:

Jeg har faktisk haft det på samme måde, mit hovedet kredsede kun om t få to streger og en spire i maven, men en god kur, det lyder dog utrolig kedeligt!

Læg et puslespil på 500+ brikker, det får hovedet til at koble af og tænke på noget andet.

Hey jeg kan godt forstå at du ikk gider og blive ved med og tage det skide teste for det er ikk altid at de passer for 2år siden tog jeg osse en og den viste at jeg ikk var gravid men da jeg tog ned til min eks-kærestes brors læge så fik jeg af vide at jeg var gravid og det var jeg da glad for jeg gjort..?

Men her for 3mdr siden tog jeg osse en og jeg tog osse ned til min læge.. men nu her de sidest 2mdr har jeeg så ikk ville gå til læge eller købe nogle for jeg gider ikk blive vedd med og tage de tester...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.