tryllekunsten i at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. august 2010

NessaXenia

Hej piger, nu har jeg igen igen fået min mens. trods vi rammer ÆG hver eneste gang, og jeg har idag besluttet mig at "glemme" at prøve og blive gravid i håbet om at kroppen kan slappe lidt mere af og at tankerne ikke kredser om projekt baby hele dagen lang.

Jeg mangler dog nogle hjælpemidler til at få tankerne væk fra en ønskede graviditet, kan i hjælpe mig ?

evt. med ting som får tankerne væk, gøremål, ting som kan få dagene til at få, eller feks et andet projekt som jeg kan gå og ordne når jeg er kommet hjem fra arbejde, hobbyer jeg kan begynde at intressere mig for / lave om eftermiddagen, osv.. ?

Hvad får i andre der venter på streger tiden til at gå med ud over rengøring, tøjvask osv??

har fundet ud af at hvis jeg sikkert fukusere for meget på at blive gravid, bliver kroppen det ikke så hurtigt som hvis man "hviler i sig selv", anyway, jeg giver det et forsøg og tror og håber at stregerne kommer inden længe af sig selv, dog vil vi stadig have styr på ÆG osv..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Chalala85

Jeg står i præcis samme situation som dig så følger lige mer på tråden

Jeg vil dog sige jeg har skåret meget ned på mit forbrug herinde da det jo gør det endnu sværre ikke at tænke på en bebs når man ser de flotte maver og skønne unger herinde

Anmeld

12. august 2010

NessaXenia

præcis, det har jeg nemlig også, det er svært ikke at trykke ind på siden der ivrrigt trækker hvergang man liiiiige ikke har noget at lave

+ at alle de flotte maver og smukke børn bestemt ikke gør ens skrukken mindre

Anmeld

12. august 2010

CecilieLM

Jeg har faktisk haft det på samme måde, mit hovedet kredsede kun om t få to streger og en spire i maven, men en god kur, det lyder dog utrolig kedeligt!

Læg et puslespil på 500+ brikker, det får hovedet til at koble af og tænke på noget andet.

Anmeld

12. august 2010

Chalala85

CecilieLM skriver:

Jeg har faktisk haft det på samme måde, mit hovedet kredsede kun om t få to streger og en spire i maven, men en god kur, det lyder dog utrolig kedeligt!

Læg et puslespil på 500+ brikker, det får hovedet til at koble af og tænke på noget andet.

Ja det kunne være en ide.. er dog begyndt at løbe om aftenen.. det er også en super ide.

Anmeld

12. august 2010

CecilieLM

Chalala85 skriver:

Ja det kunne være en ide.. er dog begyndt at løbe om aftenen.. det er også en super ide.

Det er helt rigtig, + man får lidt motion.

Det er bare vigtigt at prøve og få tankerne væk.

Anmeld

12. august 2010

Chalala85

CecilieLM skriver:

Det er helt rigtig, + man får lidt motion.

Det er bare vigtigt at prøve og få tankerne væk.

Helt enig.. det er tilgengæld også noget af det sværeste hehe

Anmeld

12. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uhhh den er svær... I perioder lader jeg være med at bruge meget tid herinde, eller også prøver jeg at undgå gravid debatterne. 

SÅ prøver jeg at dyrke motion, løber  et par gange i ugen  Problemet der er bare, at jeg så nogle gange sparker mig selv afsted med den der " Det er godt at være i god form når du bliver gravid" 

Nå ja, og så er jeg glad for at være kreativ, så laver lidt ting ind imellem... Og ja, så prøver jeg at fokusere på mig og mandens samvær, og ikke om vores fælles projekt. Det tog lidt tid at få en balance i det, men det er lykkes meget godt nu.  

Anmeld

12. august 2010

Sofia

Prøv at nyd tiden indtil du er gravid, jeg ved godt det lyder mærkeligt, men hvis jeg var dig, ville jeg gå i byen med veninderne og drikke mojitos, shoppe, gå på cafe, i tivoli, biografen, alle de ting der gør dig glad, for det får dig også til at slappe af og inden du ser dig om er du gravid. Jeg havde det på samme måde som dig, vi prøvede i 8 måneder, alle måneder hvor jeg meget tit tænkte på det, og var presset pga. studie og andre ting, men da det så endelig lykkedes, var det mens vi var på ferie i skønne dejlige Spanien, hvor jeg var helt afslappet og nød livet! Tror det har meget at sige!

Anmeld

12. august 2010

merichs

Efter at have prøvet et ½ års tid var jeg ved at give op. Så jeg besluttede mig for at begynde at træne op til en halvmaraton, så snart sne og frost var væk. I de måneder der var så meget sne og glatte veje og stier, gik jeg igang med at finde træningsprogram og løberuter og var virkelig opsat på at komme igang, med det mål at gennemføre en halvmaraton. Dagen hvor jeg havde besluttet at starte op på træningsprogrammet testede jeg positiv

Vh Marlene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.