Anonym skriver:
Min kærste og jeg er endelig blevet gravid med vores ønske barn. Han har gået i meget meget lang tid og spurgt om vi ikke skulle have en baby, for han vidste det var mig han skulle være sammmen med, og ønskede vi skulle dele denne store ting sammen.
Nå men vi har prøvet i over et år, og så bliver jeg gravid. Jeg var bare så glad og havde også troet der kom en anden reaktion fra ham, men han begyndte at snakke om om vi nu havde råd til det, og jeg skulle bare vide at han altså stadig ville arbejde over. ( som så er et problem da jeg er i butik og han har fri normalt kl 15) Og penge er altså heller ikke noget problem for os.
Kunne bare ikke genkende min kæreste og blev meget vred og ked, og sagde at det kunne han godt have tænkt på noget før, for nu er jeg altså gravid. Nå men kan skulle vel vende sig til tanken, så han ha forandret sig lidt og virkede meget glader og kommer med dejlige kommentarer til baby..
Men så her for leden fortalte han at han skulle på en ny arbejdsplads om nogle uger og det blev hårdt arbejde og meget overarbejde. Sagde at det var da også nu han bare skulle give den en skalde og så får han jo 14 dags barsel, så sagde han fandme at det havde han ikke tid til inde på jobbet, blev helt ked og sagde at det havde man ret til og hvis han chef havde et problem med det, var han da enomt umenneskelig. kan ikke forstå at hans job betyder så meget for ham, for det er ikke et karriere job, men han er håndværker og har knoklet for at det ikke er ham der er røget.
Jeg er så ked og havde håbet at vi bare skulle være den besdte familie, og havde bestemt ikke regnet med at jeg skulle stå alene, for det har jeg fortalt inden vi gik igang med projekt baby at det ønskede jeg bestem ikke..
Måtte lige ud med mine følelser.
Jeg kan VIRKELIG godt forstå du er ked af det...
Kan se mig selv i nøjagtig samme situation, min kæreste vil nemlig gerne have børn nu, og han har i perioder også haft meget arbejde som håndværker...
Ville virkelig også blive ked af det, hvis han sagde han ikke havde tid til barsel - ville føle, at det ikke var det han ville...
MEN, er sikker på han nok skal ombestemme sig... Når det først går op for ham, at han skal være far - maven begynder at vokse, det lille pus sparker i maven, de første babyting er købt - så skal han nok få sig ombestemt
De mænd skal nok bare lige have det hele ind og vende engang inden glæden kommer rigtigt ud

STOOOORT tillykke med vidunderet i maven

<3