Hvilken type baby har du? Test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

dorthemus

Jeg har så en mønsterbaby og det passer meget godt, på nær det med at sove eller rettere at falde i søvn

Mønsterbabyen:

Det er vores forudsigelige baby og derfor er han egentlig ret let at have med at gøre. Mange mønsterbabyer er i rytme, så der er ikke mange overraskelser i løbet af dagen. Han når alle hans udviklingstrin lige efter bogen og sover sikkert igennem om natten når han er godt tre måneder. Ruller når han er fem måneder og sidder når han er seks måneder. Vækstspurterne tager han også lige efter bogen og allerede når han kun er en uge gammel kan han godt ligge vågen for sig selv i kort tid uden at græde.
De er ikke svære at få til at sove og smiler gerne tilbage hvis man smiler til dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Mumto3

FANTASTISK TEST!!!!

ikke fordi jeg tror så meget på det, men det viser at BABY ER FORSKELLIGE!!!!

Der er så mange derude som tror at alle babyer er ens, og det der virker for mit barn, må virke for alle børn. Her ses det tydeligt at det er IKKE morens skyld, hvis ens barn ikke bare kan lægges ned i barnevognen og så sover det. Det har noget med babyen at gøre!!!

Gid alle mødre fik den indsigt!

Anmeld

12. august 2010

Rikke, Liam & Linus

Liam er nok en blanding af englebabyen og den livlige.

Da han var nyfødt var han helt klart en englebaby. Men nu....1 år efter, er der flere træk fra den livlige der passer på ham.

Anmeld

12. august 2010

Mathilde

Følsom baby, stærkt efterfulgt af gnaven og livlig baby... Fik dog en enkelt A´er - hun kunne nemlig godt lide sit første bad

Hmm er det så ok at synes det er lidt hårdt af og til

Anmeld

12. august 2010

SiLiMiMa

maia var en blanding af englebaby og mønsterbaby

nu er hun 20 mdr og noget mere "jeg vil bestemme-agtig", men stadig sød og nem

heise

Anmeld

12. august 2010

MyBaby

Her har vi os da også en lille mønsterbaby  Men det var jeg da heller ikke i tvivl om...

Anmeld

12. august 2010

Phoenix

Min lille dreng er en livlig baby og beskrivelsen passende egentlig meget godt 

Anmeld

12. august 2010

N&J

Min er en stor blanding af en mønsterbaby og den livlige baby.. det passer vist meget godt.. 

Anmeld

12. august 2010

Loa

Et stks følsom bebs.... Det passede sgu da meget godt..... (Skulle have løjet mig igennem, og scoret mig en englebaby)

Anmeld

12. august 2010

Her var det en blanding af engle og mønsterbarn.. Det passer 100%!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.