Hvilken type baby har du? Test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. august 2010

baby2010

http://www.morsbaby.net/baby.htm

Prøv lige at tage denne test piger! Det er sikkert noget fis, men jeg kan godt fortælle jer, at den var lidt af en øjenåbner for mig - nu ved jeg hvorfor Alfred tager så meget af vores energi, og kan være så krævende! Han er bare en livlig baby, som vil frem i verden  Han skal nok blive til noget stort en dag

Hvilke babyer har I??

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

twinboys

baby2010 skriver:

Prøv lige at tage denne test piger! Det er sikkert noget fis, men jeg kan godt fortælle jer, at den var lidt af en øjenåbner for mig - nu ved jeg hvorfor Alfred tager så meget af vores energi, og kan være så krævende! Han er bare en livlig baby, som vil frem i verden  Han skal nok blive til noget stort en dag

Hvilke babyer har I??

Julie

Jeg har to englebørn

Englebabyen:

Denne type baby er den slags alle første-gangs mødre ønsker sig, så god som guld. Hans signaler er lette at læse. Han lader sig ikke forvirre af at omgivelserne forandre sig og han er let at tage med på tur. Faktisk kan du tage ham med hvor som helst uden problemer. Han spiser, leger og sover fint og som regel græder han heller ikke, når han vågner. Han kan underholde sig selv ved bare at ligge og kigge eller med er stykke legetøj. Englebabyer kan ofte berolige sig selv, når han f. eks skal sove. Hvis han når at blive overtræt og klynker lidt,  ved du med det samme, at nu er det sovetid, så putter du ham og han falder selv i søvn.

Anmeld

12. august 2010

Valle81

Jeg hat mønsterbabyen Anton:0)

Anmeld

12. august 2010

Low

Englebabyen:

Denne type baby er den slags alle første-gangs mødre ønsker sig, så god som guld. Hans signaler er lette at læse. Han lader sig ikke forvirre af at omgivelserne forandre sig og han er let at tage med på tur. Faktisk kan du tage ham med hvor som helst uden problemer. Han spiser, leger og sover fint og som regel græder han heller ikke, når han vågner. Han kan underholde sig selv ved bare at ligge og kigge eller med er stykke legetøj. Englebabyer kan ofte berolige sig selv, når han f. eks skal sove. Hvis han når at blive overtræt og klynker lidt,  ved du med det samme, at nu er det sovetid, så putter du ham og han falder selv i søvn.

Han fik 12 A´er, 8 B´er og en enkel D´er

Anmeld

12. august 2010

line melias mor

jeg har dem livlige og det passer meget meget godt

Anmeld

12. august 2010

LauraLW

Hmmm.

Jeg har, ifølge testen, en mønsterbaby. - Men moren kan sagtens genkende tendenser til et par af de andre slags også.

Laura

Anmeld

12. august 2010

Malene84

baby2010 skriver:

Hvilke babyer har I??

Julie

Har en mønsterbaby og en englebaby

Anmeld

12. august 2010

Vingummien

Det nåede jeg frem til :

Englebabyen:

Anmeld

12. august 2010

Shibby

Den gnavne baby,-passede 100%

Anmeld

12. august 2010

Momster89

Jeg har en mønster baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.