Krampe i lægmuskler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. august 2010

L-Mortil3

Av for ind i da.... GRRRR!

I sidste graviditet med Liam, da jeg var 20+ uger henne vågnede jeg 6-10 gange om natten med mega voldsomme kramper i lægmusklerne...

NU er de dælme allerede startet det kan bare IKKE passe!

Masserer dem og sørger for at strække dem ud, men ligelidt hjælper det...

Gode råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

twinboys

Line&Liam skriver:

Av for ind i da.... GRRRR!

I sidste graviditet med Liam, da jeg var 20+ uger henne vågnede jeg 6-10 gange om natten med mega voldsomme kramper i lægmusklerne...

NU er de dælme allerede startet det kan bare IKKE passe!

Masserer dem og sørger for at strække dem ud, men ligelidt hjælper det...

Gode råd???

Åhhh hvor kan jeg dog huske det... avs avs avs

Jeg gjorde det samme som dig... men et godt råd mere er at hæve sengen i fodenden det hjalp lidt hos mig... Har man ikke en elevationsseng kan man ligge fødderne op på nogle tæpper eller ligge nogle bøger under sengebenene...

Håber snart det forsvinder

Majbritt

Anmeld

12. august 2010

Diana...

AV det lyder ikke rart? Hvad siger lægen det er? 

Anmeld

12. august 2010

L-Mortil3

Diana... skriver:

AV det lyder ikke rart? Hvad siger lægen det er? 

Har ikke været ved læge med det endnu da hun har ferie.

Før jeg blev gravid fik jeg kinin mod uro i benene, men der var det langt fra så slemt.

I sidste graviditet sagde hun der var fordi Liam lå og klemte på noget i ryggen, men det kan dælme ikke være tilfældet nu

Pokkers, kan da slet ikke overskue hvis jeg skal have det sådan i minimum 30 uger endnu

Anmeld

12. august 2010

L-Mortil3

twinboys skriver:

Åhhh hvor kan jeg dog huske det... avs avs avs

Jeg gjorde det samme som dig... men et godt råd mere er at hæve sengen i fodenden det hjalp lidt hos mig... Har man ikke en elevationsseng kan man ligge fødderne op på nogle tæpper eller ligge nogle bøger under sengebenene...

Håber snart det forsvinder

Majbritt

Præcis, jeg har også elevationsseng, og har fodenden hævet, der er dog lidt problematik i og med jeg aaaltid sover på siden

Anmeld

12. august 2010

LIZO

akupunktur.. det hjælp så meget på mig.. jeg fik det i forbindelse med bækkenløsning og andre ryg problemer. snakket med min jm som os lagde nålene og hun forslog at vi kunne prøve. og nøj hvor det hjælp. men dog kun 7-10 dage. så kom det igen. fik det hver 14 dag.. på herlev sygehus er det gratis for gravide. men var dte ikke det ville jeg klart stadig betale for det..

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stakkels dig...

Mine kramper er først startet her efter 32+0...

Anmeld

12. august 2010

L-Mortil3

Flere gode råd? Måske en ide til hvad dælen det skyldes? Altså ud over det åbenbart hænger sammen med graviditet

Anmeld

12. august 2010

L-Mortil3

Aaah kan læse mig til at ekstra calcium og magnesium kan tage toppen, og at kramperne skyldes et eller andet med venerne i benene, at de er under ekstra tryk... så må igang med venepumpeøvelser også...

Anmeld

12. august 2010

Majsa

Et lidt alternativt råd kan være at du binder en tråd garn rundt om dine ankler helt løst. Jeg har en lille fætter på 3 der havde vokseværk om natten i benene og havde så ondt og så fik de af vide at det måske ville hjælpe og det gjorde det også, så måske det ville være en mulighed?
Knus  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.