Jeg er spændt. Jeg er rigtig spændt. Den eneste grund til at jeg tog en test til at begynde med var grundet symtomer.
For nogle dage siden var vi ude at køre. Normalvis elsker jeg fart og griner i svingbaner. Men den dag...fuuuck jeg blev dårlig. Tænkte bare jeg var ved at blive syg! Senere samme dag invitere vi en kammerat over. Vi skulle have tortelini med stærkt krydret tomatsouce,ruccula og friske tomater.
Det smagte rigtig godt,men efter et par bider fik jeg det dårligt. Igen slog jeg det hen med sygdom og spiste mere. Da det blev nat vågnede jeg med halsbrand hvor jeg sad vågen til daggry.
I går var vi igen ude at køre-og jeg blev dårlig-igen. Jeg tør ikke at køre i bil,bus eller noget,-jeg blir dårlig af lugten af biler og lign 
Den dag bussen gjorde mig dårlig,-tog jeg den første test. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle tænke da testen var såen en mellemting,- og da symtomer som brystspænding og højere temeratur slog til ,-tog jeg testen i morgers som jeg vil prøve at ligge herind senere. Den ses mere tydeligt end den jeg har lagt herind,men den er på et mellemstadie af positiv og negativ! Im lost!
Jeg ved ikke hvordan jeg skal holde dagene ud! Jeg tror jeg er lidt gravid,men ventetiden til svaret føles sååå fjernt! 
Vil det være helt forkert at tage en test lørdag?? Manden siger jeg skal vente 2 uger!
Anmeld