Test fra i forgårs og i går aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Anonym trådstarter

Stregen er stadig svag selv efter 2 dage Tog en test i morgers. Også fra apoteket bare pr pind i stedet. Den var også svag positiv. Hvorfor bliver stregen ikke mere tydelig Dag 31.

Her er resultatet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Diana...

ALtså en streg er en streg. 

Mine har også altid været svage og denne gang tog jeg 5 alle svage og da jeg så tog til lægen var den så tydelig som den kan være! har du været til lægen? 

Anmeld

12. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg tager ikke til lægen før tidligst mandag. Min cyklus svinger mellem 28 og 32 dage. Dag 32 er i morgen. Den vil jeg gerne over. Tester igen lørdag eller søndag.. suk

Fik fortalt manden om testen lige inden han skulle på arbejde. Jeg har endnu ikke fået en reaktion så tror ikke han var vågen nok til at forstå hvad jeg sagde

Anmeld

12. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Jeg tager ikke til lægen før tidligst mandag. Min cyklus svinger mellem 28 og 32 dage. Dag 32 er i morgen. Den vil jeg gerne over. Tester igen lørdag eller søndag.. suk

Fik fortalt manden om testen lige inden han skulle på arbejde. Jeg har endnu ikke fået en reaktion så tror ikke han var vågen nok til at forstå hvad jeg sagde

Syntes nu den sagtens kan ses...

Mon ikke han ringer på et eller andet tidspunkt, når han lige for tænker'n igang?

Her havde jeg lagt en bette lyserød + lyseblå sut i hans madpakke, så han aned intet til han først skulle åbne sin mad...

Anmeld

12. august 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Syntes nu den sagtens kan ses...

Mon ikke han ringer på et eller andet tidspunkt, når han lige for tænker'n igang?

Her havde jeg lagt en bette lyserød + lyseblå sut i hans madpakke, så han aned intet til han først skulle åbne sin mad...

Stort tillykke med testen og de 2 streger for streg er en streg

og hold nu op en super god ide den vil jeg bruge næste gang

Anmeld

12. august 2010

Anonym trådstarter

Sikke en sød måde at sige det på

Jeg kravlede ind og lagde mig tæt op af ham og :

"skaaat...

Jaah?

"skaaat...

Jaah?

Jeg er ikke sikker vel,men jeg tror jeg er gravid..

Nå..Hvorfor tror du det?

Fordi jeg har tisset på en pind i morgers hvor man kan se en svag nr 2 streg..

...................................................................

stilhed

mig: Jeg har sat kaffe over. Vil du have en kop?

ham: Ja tak (gaber)

Gad vide om han overhovedet har forstået hvad jeg har sagt!

Anmeld

12. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Sikke en sød måde at sige det på

Jeg kravlede ind og lagde mig tæt op af ham og :

"skaaat...

Jaah?

"skaaat...

Jaah?

Jeg er ikke sikker vel,men jeg tror jeg er gravid..

Nå..Hvorfor tror du det?

Fordi jeg har tisset på en pind i morgers hvor man kan se en svag nr 2 streg..

stilhed

mig: Jeg har sat kaffe over. Vil du have en kop?

ham: Ja tak (gaber)

Gad vide om han overhovedet har forstået hvad jeg har sagt!

hm. hvis han ikke ringer i løbet af idag, ville jeg lave en lille overraskelse til ham - så han ikke var i tvivl..

Ja. hele hans arbejd var henne og sige tillykke- han kunne intet spise før han havde snakket med mig. Og om jeg ikke lige kunne komme forbi, så jeg kunne få et kæmpe kys og knus..

Anmeld

12. august 2010

Anonym trådstarter

Hvor sødt.. Han må have været overrasket og stolt

Jeg har lige hørt fra ham.. Han skrev at han havde svært ved at se stregen så vi måtte se på det om et par uger...

Men okay. Det eneste vi under alle omstændigheder kan gøre er at vente. 2 uger i uvished medmindre jeg begynder at bløde,-here we go

Anmeld

12. august 2010

FruEllingsen

jeg vil nu også sige en streg er en streg.

Så tillykke her fra. håber den lille spirer vokser sig stor og stærk.

de første 4 dage jeg gik over tid kunne jeg kun teste meget svag positiv. først da jeg tog en digital test turde jeg tro på resultatet

Anmeld

12. august 2010

quar20

Første gang vil jeg lige sige at den var negativ i hele 3 uger selvom jeg ikke havde fået min mens. Så jeg var hos lægen en gang om ugen i de tre uger - og efter 3 uge sprang nærmest to streger frem.. =)

Denne gang begyndte jeg at bløde meget meget lidt lige omkring min mens. ( er ikke planlagt men DEJLIGT ) - Sku tage en test hver uge så hver søndag sad jeg der og tissede på pinden og ventede - NEGATIV...!! Hvergang tænkte jeg - Hmm jamen det sku da mærkeligt..!! Tager så til lægen dagen efter min og min mands fødselsdag ( vi har fødselsdag samme dag ) - Og BANG der sprang lige to streger frem..!! Dog havde testen ugen forinden været svag positiv - men jeg var bare SÅ usikker og tænkte.. nej nej det er mine øjne den er gal med..!!

Men en streg er en streg - syntes du sku ta til læge så du ved noget..!! Det er simpelthen UUDHOLDELIGT at gå og intet vide.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.