Ny....igen....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Omonigho

Hej med jer, alle i dejlige Tøser!

Så blev det altså min tur til at være med i dette forum endnu engang! Hvem havde troet det??

Jeg bor i Sønderjylland, i mit eget lille nedlagte landbrug sammen med mine 2 unger, kæresten, 7 heste og 2 hunde.

Til dagligt er jeg jordemoderstuderende, hvilket virkelig giver et lidt anderledes syn på denne graviditet i forhold til de 2 første, pga al den nye viden man har nu...

Jeg venter pt på, at gynækologen skal  komme hjem fra ferie på mandag, så jeg kan blive terminsscannet. Min sidste mens var nemlig ikke som de ellers plejer at være, så vi er lidt i tvivl hvor langt jeg mon er henne....?  Men går man ud fra at den sidste mens faktisk var god nok, er jeg i dag 5+4...hmmm, bliver godt nok spændende om det bliver be- eller afkræftet!

Da jeg har valgt jordemoderstudiet, siger det nok sig selv at jeg interesserer mig forfærdelig meget for graviditet, fødsel og barsel, og jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg nyder at læse alle jeres fine beretniger og fortællinger på denne side!

Til sidst lige et stort velkommen og tillykke med graviditeten til alle jer andre "nye"!

knus

Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Daisy

Tillykke med de 2 streger og velkommen til

Anmeld

12. august 2010

Shibby

Velokommen til Er det ubehagelig viden du har fået siden du har fået et andet lys på din nye graviditet?

Anmeld

12. august 2010

twinboys

Velkommen til siden og tillykke med det lille spir i babyhulen

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

Tillykke og velkommen.

Anmeld

12. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tillykke med graviditeten.. Og velkommen tilbage..

Anja

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Velkommen tilbage og stort tillykke med graviditeten  

Håber du bliver glad for at være her. 

Knus Diana 15+6

Anmeld

12. august 2010

Omonigho

TUSIND tak skal i have Allesammen!!  

Shibby:

Der er selvfølgelig noget vide, jeg synes, man godt kunne undvære, men det er nok mere det, at jeg føler jeg ser lidt mere videnskabelig på graviditeten. (dermed ikke sagt med mindre glæde og kærlighed!!)

Desuden står jordemoderkonsultationer ikke øverst på prioritetslisten...hehe

Men JO DA! Jeg glæder mig...  

Anmeld

12. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og velkommen

Anmeld

12. august 2010

Low

Tillykke og velkommen til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.