Hej med jer, alle i dejlige Tøser!
Så blev det altså min tur til at være med i dette forum endnu engang! Hvem havde troet det??
Jeg bor i Sønderjylland, i mit eget lille nedlagte landbrug sammen med mine 2 unger, kæresten, 7 heste og 2 hunde.
Til dagligt er jeg jordemoderstuderende, hvilket virkelig giver et lidt anderledes syn på denne graviditet i forhold til de 2 første, pga al den nye viden man har nu...
Jeg venter pt på, at gynækologen skal komme hjem fra ferie på mandag, så jeg kan blive terminsscannet. Min sidste mens var nemlig ikke som de ellers plejer at være, så vi er lidt i tvivl hvor langt jeg mon er henne....? Men går man ud fra at den sidste mens faktisk var god nok, er jeg i dag 5+4...hmmm, bliver godt nok spændende om det bliver be- eller afkræftet!
Da jeg har valgt jordemoderstudiet, siger det nok sig selv at jeg interesserer mig forfærdelig meget for graviditet, fødsel og barsel, og jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg nyder at læse alle jeres fine beretniger og fortællinger på denne side!
Til sidst lige et stort velkommen og tillykke med graviditeten til alle jer andre "nye"!
knus
Julia
Anmeld