Natti natti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Mor-til-asta-09

Nat nat alle i dejlige tøser der stadig er vågne..

Kan i sove rigtig godt..

Knus fra en Træt Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Nu går den ikke længere jeg må ind i sengen nu...

Jeg sidder jo her og er ved at falde i søvn...

Vi snakkes imorgen...

Natti herfra

Lidt forsinket god nat fra mig også :-) Sov godt  

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Griner højlydt - ja, han er i hvert fald en mås, sådan som han kan møvre rundt med den

Jordmoder ringede i dag, da jeg de sidste dage ikke har været helt ovenpå.

Hun blev ret forarget over min læges måde at takle min graviditet på (endnu engang) og sagde at jeg vist ikke skulle lytte på hende, heller ikke med hvordan han ligger, for hun havde vist ikke helt styr på det. (hun har også givet mig deres del af vandrejournalen med hjem, igen..suk.. )

Da jeg fortalte at maven var blevet mindre (4 cm. mindre ved navlen) og at det lignede den var sunket og hvor jeg fik "puf", sagde hun at det virkelig lød til at han havde vendt sig

Men vi skal til fødselsforbedelse her på mandag, så der vil min anden jordmoder se på hvordan han ligger Så det glæder vi os riiiiigtiiiig meget til

Dét er spændende!!!!! Men selvfølgelig har han vendt sig

Anmeld

11. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Dét er spændende!!!!! Men selvfølgelig har han vendt sig

Altid dejlige positive dig

Men ja, tror faktisk du har ret.. Han har godt nok også haft travlt. Han startede jo allerede ved lægen med at banke rundt og kørte på i de mange timer den eftermiddag/sen aften, og dagene efter om aftenen, og her til aften fik mor da lige en tur med banken ned i bækkenet

Glæder mig sådan til at få at vide at han bare ligger lige som han skal

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Altid dejlige positive dig

Men ja, tror faktisk du har ret.. Han har godt nok også haft travlt. Han startede jo allerede ved lægen med at banke rundt og kørte på i de mange timer den eftermiddag/sen aften, og dagene efter om aftenen, og her til aften fik mor da lige en tur med banken ned i bækkenet

Glæder mig sådan til at få at vide at han bare ligger lige som han skal

kan jeg godt forstå... det bliver en sten fra dit hjerte at få den besked

Anmeld

11. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå... det bliver en sten fra dit hjerte at få den besked

Fuldstændig

Bare tanken om at jeg så kan føde hjemme... ihhhh *jubler* hehe..

Men hvis han ikke har, sagde jordmoder idag at de vil følge mig nøje, så jeg kan føde hjemme, var altså dejligt at høre og som hun sagde, hvis han beslutter sig for at jeg skal gå 10 dage over tid, har han jo masser af tid til at vende sig

Hvordan går det ellers med den gulerodsfedtende festmus?

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Fuldstændig

Bare tanken om at jeg så kan føde hjemme... ihhhh *jubler* hehe..

Men hvis han ikke har, sagde jordmoder idag at de vil følge mig nøje, så jeg kan føde hjemme, var altså dejligt at høre og som hun sagde, hvis han beslutter sig for at jeg skal gå 10 dage over tid, har han jo masser af tid til at vende sig

Hvordan går det ellers med den gulerodsfedtende festmus?

det går godt med hende. kan slet ikke forstå hun bliver et halvt år om en uge hvor blev min lille pige af?

men hvor er det fedt at din jm er sådan!

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

det går godt med hende. kan slet ikke forstå hun bliver et halvt år om en uge hvor blev min lille pige af?

men hvor er det fedt at din jm er sådan!

Syntes godt nok også tiden bare er fløjet, jeg mener, du fødte hende jo i sidste uge! Og nu er hun næsten allerede et halvt år gammel - hvordan kan det liiiige lade sig gøre?!

Ja, det er virkelig dejligt - mine to jordmødre er virkelig guld værd

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Syntes godt nok også tiden bare er fløjet, jeg mener, du fødte hende jo i sidste uge! Og nu er hun næsten allerede et halvt år gammel - hvordan kan det liiiige lade sig gøre?!

Ja, det er virkelig dejligt - mine to jordmødre er virkelig guld værd

jamen jeg forstår det heller ikke... på den anden side skal du jo føde lige om lidt! det er jo også alt for tidligt hehe

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

jamen jeg forstår det heller ikke... på den anden side skal du jo føde lige om lidt! det er jo også alt for tidligt hehe

Må du nok sige - tiden er bare spurtet afsted, man kan slet slet ikke følge med altså.

Inden vi får set os om, er Kian et halvt år og Laura skal begynde i vuggestue/dagpleje..

Puuhaaa... Hvor er pauseknappen?... hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.