Natti natti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. august 2010

twinboys

Nu går den ikke længere jeg må ind i sengen nu...

Jeg sidder jo her og er ved at falde i søvn...

Vi snakkes imorgen...

Natti herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Mira0911

Sov godt søde...

Burde selv smutte i seng også.... :)

Anmeld

11. august 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Sov godt søde...

Burde selv smutte i seng også....

Tak i´lige måde... zzzzzzzzzzzzzzz

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sov godt

Laura er ENDELIG færdig med at holde fest, så jeg sidder bare og venter på at den famøse halve time er gået så jeg også kan komme i seng

nat nat

Anmeld

11. august 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

sov godt

Laura er ENDELIG færdig med at holde fest, så jeg sidder bare og venter på at den famøse halve time er gået så jeg også kan komme i seng

nat nat

Smiler ja nu er jeg fløjet...

Snakkes imorgen...

Majbritt der snart..... sover...

Anmeld

11. august 2010

Trolde_mor

Nat nat allesammen

Tror også snart jeg skal under dynen, skal bare lige have lillemanden i maven til at ligge lidt mere roligt, så jeg også vil kunne falde i søvn når jeg er kommet under dynen

Soooov goooooodt

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Nat nat allesammen

Tror også snart jeg skal under dynen, skal bare lige have lillemanden i maven til at ligge lidt mere roligt, så jeg også vil kunne falde i søvn når jeg er kommet under dynen

Soooov goooooodt

tro på det! Kian lækkermås har fuld fart på og ikke tid til at ligge stille!!! Noget nyt i projekt "hvor er røven"?

Anmeld

11. august 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

sov godt

nat nat

Laura har smidt det sidste energi afsted til Julie... Hun fester igennem nu...

Anmeld

11. august 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Laura har smidt det sidste energi afsted til Julie... Hun fester igennem nu...

sorry

Anmeld

11. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

tro på det! Kian lækkermås har fuld fart på og ikke tid til at ligge stille!!! Noget nyt i projekt "hvor er røven"?

Griner højlydt - ja, han er i hvert fald en mås, sådan som han kan møvre rundt med den

Jordmoder ringede i dag, da jeg de sidste dage ikke har været helt ovenpå.

Hun blev ret forarget over min læges måde at takle min graviditet på (endnu engang) og sagde at jeg vist ikke skulle lytte på hende, heller ikke med hvordan han ligger, for hun havde vist ikke helt styr på det. (hun har også givet mig deres del af vandrejournalen med hjem, igen..suk.. )

Da jeg fortalte at maven var blevet mindre (4 cm. mindre ved navlen) og at det lignede den var sunket og hvor jeg fik "puf", sagde hun at det virkelig lød til at han havde vendt sig

Men vi skal til fødselsforbedelse her på mandag, så der vil min anden jordmoder se på hvordan han ligger Så det glæder vi os riiiiigtiiiig meget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.