Vaskemiddel, til den lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Diana...

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg regner osse med at bruge Neutral til den bette - MEN vil nemlig osse gerne have lidt duft i tøjet..

MEN ved bare ikke, om man kan gøre det - om det er godt for bette manden, eller om man bare skal holde sig til det heæt Neutrale?

Altså hvis du bruger skyldemiddel med parfume er er det jo lige meget med vaskemiddel uden parfume 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Low

Diana... skriver:

Det samme her. synes ikke der er nogen grund til at bruge skyldemiddel.

Ja sådan har jeg det også og jeg er fuld tilfreds med mit tøj som det er også helt uden skyllemiddel.

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Low skriver:

Ja sådan har jeg det også og jeg er fuld tilfreds med mit tøj som det er også helt uden skyllemiddel.

Ja præcis og jeg kan faktisk blive lidt dårlig af al det duft i tøjet  Så her nyder vi den friske duft i vores tøj. 

Anmeld

11. august 2010

isimaven

FrøkenHedegaard skriver:

Eddike - okay

Har jeg aldrig hørt om, men kommer det til at dufte dejligt så? Eller hvad?

det dufter mest af ingenting
men hvis du tørrer tøjet udenfor bliver det så lækkert
(plus det at eddike er også godt for vaskemaskinen da den så ikke kalker til, hvilket igen gør at der ikke samler sig bakterier i den som heller ikke er godt for baby )

Anmeld

11. august 2010

Fru.Mäes <3

TAKKER for hjælpen de damer

Tror jeg vil holde mig til Neutral vaskemiddel også eddike - til bettemanden. Også evt. bruge skyllemiddel, til mandens og mit tøj

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Hi hi bare lige et råd. Men hvis i selv bruger duft i jeres tøj så er det i vaskemaskinen og så kommer det også i barnet tøj  Hvis man gerne vil være fri for parfume skal man faktisk vaske mange vaske i maskine før det er ude af den og så KUN bruge parfume frit der efter  Bare så du ved det 

Anmeld

11. august 2010

Fru.Mäes <3

Diana... skriver:

Hi hi bare lige et råd. Men hvis i selv bruger duft i jeres tøj så er det i vaskemaskinen og så kommer det også i barnet tøj  Hvis man gerne vil være fri for parfume skal man faktisk vaske mange vaske i maskine før det er ude af den og så KUN bruge parfume frit der efter  Bare så du ved det 

Tusind tak - der kan man se hvor UVIDEN jeg er

Anmeld

11. august 2010

Diana...

FrøkenHedegaard skriver:

Tusind tak - der kan man se hvor UVIDEN jeg er

Jeg vidste det heller ikke før jeg blev gravid  Men vi lære jo hele tiden heldigvis. Men man vender sig hurtig til uden duft og jeg kan faktisk slet ikke have det mere og hvis man hænger det udenfor bliver det bare super lækkert og dufter rigtig friskt  

Anmeld

11. august 2010

Kløver

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg regner osse med at bruge Neutral til den bette - MEN vil nemlig osse gerne have lidt duft i tøjet..

MEN ved bare ikke, om man kan gøre det - om det er godt for bette manden, eller om man bare skal holde sig til det heæt Neutrale?

Jeg vil bruge helt neutralt, til ungen, men er begyndt at bruge det generelt da jeg ikke så godt kan tåle parfume

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.