Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Hvilket vaskemiddel bruger I, til at vaske jeres barns tøj i?
Og bruger I skyllemiddel?
Jeg regner med at jég vil vaske bettemandens tøj i Neutral vaskemiddel også evt. dunlet skyllemiddel - hvad siger I til det?
Krams Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrøkenHedegaard skriver: ... Hvilket vaskemiddel bruger I, til at vaske jeres barns tøj i? Og bruger I skyllemiddel? Jeg regner med at jég vil vaske bettemandens tøj i Neutral vaskemiddel også evt. dunlet skyllemiddel - hvad siger I til det? Krams Rikke
Jeg bruger neutral ..
CarinaSD skriver: Jeg bruger neutral ..
Bruger du osse skyllemiddel?
... Hvilket vaskemiddel bruger I, til at vaske jeres barns tøj i? Og bruger I skyllemiddel? Jeg regner med at jég vil vaske bettemandens tøj i Neutral vaskemiddel også evt. dunlet skyllemiddel - hvad siger I til det? Krams Rikke
Jeg hra købt neutral vaskemiddel og skyllemiddel, jeg er begyndt at bruge siden jeg blev gravid, og er det samme jeg vil bruge til at vaske babys tøj i
Jeg bruger slet ikke skyllemiddel men jeg bruger neutral vaskepulver
Maja84 skriver: Jeg hra købt neutral vaskemiddel og skyllemiddel, jeg er begyndt at bruge siden jeg blev gravid, og er det samme jeg vil bruge til at vaske babys tøj i
Jeg regner osse med at bruge Neutral til den bette - MEN vil nemlig osse gerne have lidt duft i tøjet..
MEN ved bare ikke, om man kan gøre det - om det er godt for bette manden, eller om man bare skal holde sig til det heæt Neutrale?
Low skriver: Jeg bruger slet ikke skyllemiddel men jeg bruger neutral vaskepulver
Det samme her. synes ikke der er nogen grund til at bruge skyldemiddel.
isimaven skriver: neutral vaskemiddel og klar eddike i stedet for skyllemiddel (lugter ikke af eddike)hilsen isimaven
neutral vaskemiddel og klar eddike i stedet for skyllemiddel (lugter ikke af eddike)hilsen isimaven
Eddike - okay
Har jeg aldrig hørt om, men kommer det til at dufte dejligt så? Eller hvad?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128