De der d. vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Corn

Drømmer skriver:

Ja tror jeg smutter ned og køber nogle i morgen.

Din fortidlig fødte søn, havde han mange problemer med maven som lille? hvornår gik det ca væk?

Han har altid haft nemt til opkast, som SP sagde, så var det hans måde at være syg på, og jeg tror da det er fordi han var lidt tidligt ude.

Men det er svært at vide. Jeg har jo ikke synes han har været mærket af det, men kan godt se i sammenligning med lillebror født 38+6 at han er helt anderledes fx i forhold til berøring.

Men han har også været super tidlig til mange ting. Nægtede at kravle men gik 9 mdr gammel, snakkede meget tidligt og er meget videbegærlig og lidt gammelklog. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Corn

Drømmer skriver:

Marcus har fået jern fra han var 14 dage, fordi han er født fortidligt. men der giver vi ham bare jerndråber

Ja det er rigtigt... Jeg har to "til tiden" fødte børn siden den først-fødte, så jeg havde helt glemt det med jern fra 14-dage

Anmeld

11. august 2010

FruEllingsen

Macaab skriver:

Han har altid haft nemt til opkast, som SP sagde, så var det hans måde at være syg på, og jeg tror da det er fordi han var lidt tidligt ude.

Men det er svært at vide. Jeg har jo ikke synes han har været mærket af det, men kan godt se i sammenligning med lillebror født 38+6 at han er helt anderledes fx i forhold til berøring.

Men han har også været super tidlig til mange ting. Nægtede at kravle men gik 9 mdr gammel, snakkede meget tidligt og er meget videbegærlig og lidt gammelklog. 

lyder som en skøøøn dreng

Anmeld

11. august 2010

Corn

Drømmer skriver:

lyder som en skøøøn dreng

JA det er han helt klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.