De der d. vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. august 2010

FruEllingsen

Ja da Marcus er født fortidligt skulle han først starte på d vitaminer da han var 3 måneder gammel. Indtil da har han fået ACD vitaminer.

Men efter et par dage med d vitaminer græd han bare hele tiden. det var helt tydeligt maven der drillede ( han har i forvejen en sart mave) så vi stoppede med at give d vitaminer. og nu er han helt normal igen.

Andre hvis børn der har reageret sådan på d vitaminer?

Sundhedsplejen har haft ferie. men ringer til hende i morgen og hører hvad vi så gør. for han skal ikke have de vitaminer når hans mave reagere sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Barbamama

Vores datter kunne ikke tåle D-vitamin. Hun fik også MEGET ondt i maven så vi har givet hende ACD-dråber hele tiden og hun får dem stadig (hun skal have dem til hun fylder 2år). Så.... ingen problemer der. Jeg vil også give vores næste barn de dråber for der er ingen grund til at gå igennem det smertehelvede når der findes noget andet

Anmeld

11. august 2010

FruEllingsen

michella80 skriver:

Vores datter kunne ikke tåle D-vitamin. Hun fik også MEGET ondt i maven så vi har givet hende ACD-dråber hele tiden og hun får dem stadig (hun skal have dem til hun fylder 2år). Så.... ingen problemer der. Jeg vil også give vores næste barn de dråber for der er ingen grund til at gå igennem det smertehelvede når der findes noget andet

Det kan jeg godt forstå.

Synes virkelig heller ikke det var til at holde ud. stakkels lille dreng. så de bliver smidt langt væk, og aldrig fundet frem igen.

Anmeld

11. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Hm..

Vi købte jern pulver og havde aldrig maveproblemer med dem.

De er lidt dyre, men giver heller ikke pletter ved opkast - mad på tøj - heller ikke hvis det kommer op igen.

Anmeld

11. august 2010

FruEllingsen

Mor til Frederic skriver:

Hm..

Vi købte jern pulver og havde aldrig maveproblemer med dem.

De er lidt dyre, men giver heller ikke pletter ved opkast - mad på tøj - heller ikke hvis det kommer op igen.

Er der også d vitaminer i det??

Anmeld

11. august 2010

Corn

Drømmer skriver:

Ja da Marcus er født fortidligt skulle han først starte på d vitaminer da han var 3 måneder gammel. Indtil da har han fået ACD vitaminer.

Men efter et par dage med d vitaminer græd han bare hele tiden. det var helt tydeligt maven der drillede ( han har i forvejen en sart mave) så vi stoppede med at give d vitaminer. og nu er han helt normal igen.

Andre hvis børn der har reageret sådan på d vitaminer?

Sundhedsplejen har haft ferie. men ringer til hende i morgen og hører hvad vi så gør. for han skal ikke have de vitaminer når hans mave reagere sådan..

Min ældste søn er født for tidligt, og vi fortsatte med ACD-vitamin, for dem kunne hans mave tåle.

Ingen af mine unger har taget ret godt imod D-vit dråberne, det har taget lang tid at vænne deres mave til den.

Men fortsæt da bare med ACD

Anmeld

11. august 2010

Corn

Drømmer skriver:

nej det er fra 6 mdr at de skal have jern...

Anmeld

11. august 2010

FruEllingsen

Macaab skriver:

Min ældste søn er født for tidligt, og vi fortsatte med ACD-vitamin, for dem kunne hans mave tåle.

Ingen af mine unger har taget ret godt imod D-vit dråberne, det har taget lang tid at vænne deres mave til den.

Men fortsæt da bare med ACD

Ja tror jeg smutter ned og køber nogle i morgen.

Din fortidlig fødte søn, havde han mange problemer med maven som lille? hvornår gik det ca væk?

Anmeld

11. august 2010

FruEllingsen

Macaab skriver:

nej det er fra 6 mdr at de skal have jern...

Marcus har fået jern fra han var 14 dage, fordi han er født fortidligt. men der giver vi ham bare jerndråber

Anmeld

11. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Drømmer skriver:

Sorry...

Tror det faktisk ikke og det er først fra 6 mdr, da det er pulver ikke dråber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.