fis og ballade...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

ivfmarie

Gad vide hvor de billeder kommer fra!? Tror I at der kunne dukke et billede af et af vores børn?!?? Er det mon ikke noget i den stil man siger ja til: at Facebook må bruge vores billeder, når vi oploader?

Jeg ville sgu nødig se mit barn dukke op som noget der skulle forestille at være en spøg!

Bare en tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ivfmarie skriver:

Gad vide hvor de billeder kommer fra!? Tror I at der kunne dukke et billede af et af vores børn?!?? Er det mon ikke noget i den stil man siger ja til: at Facebook må bruge vores billeder, når vi oploader?

Jeg ville sgu nødig se mit barn dukke op som noget der skulle forestille at være en spøg!

Bare en tanke

nej, det tror jeg ikke... Så skal du i hvert fald have accepteret at de må vise dine billeder til andre end dine venner

Mine er "låst" til kun at være dem på min venneliste der kan se dem...

Anmeld

11. august 2010

smokin

Caroline86 skriver:

nej, det tror jeg ikke... Så skal du i hvert fald have accepteret at de må vise dine billeder til andre end dine venner

Mine er "låst" til kun at være dem på min venneliste der kan se dem...

Også mine, men facebook må desværre godt bruge dem... du afgiver dine rettigheder!

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Zette skriver:

Også mine, men facebook må desværre godt bruge dem... du afgiver dine rettigheder!

seriøst? så skal jeg da ikke lægge flere billeder ind

Anmeld

11. august 2010

smokin

Caroline86 skriver:

seriøst? så skal jeg da ikke lægge flere billeder ind

Ja, så vidt jeg har forstået må de bruge dem i enhver situation... Man kan vidst læse om det et sted... under rettigheder...

Anmeld

11. august 2010

ivfmarie

skræmmende tanke

Hvor får de ellers de billeder fra?

Anmeld

11. august 2010

Moderator

ivfmarie skriver:

skræmmende tanke

Hvor får de ellers de billeder fra?

du har nok ret.. ØØØØVVVV... så er det lige pludselig ikke så sjovt alligevel

Anmeld

12. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

hæhæ...

Så lige der på facebook var sådan en applikation ting hvor man kan se hvordan ens børn kommer til at se ud hvis man får unger med en af vennerne derinde... Vil bare lige vise Jer hvordan Zettes og mine børn kommer til at se ud

Haha, skideskægt og også lidt uhyggeligt...

Anmeld

12. august 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Ohhh my.... et ÆGTE kærlighedsbarn! Han behøver i den grad kærlighed..

Muarhaha! 

Anmeld

12. august 2010

Diana...

ivfmarie skriver:

Bare en tanke

Jeg tror du har helt ret. Jeg tænkte også over det igår aftes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.