Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ohhhh my God.... Dorthe vi skal i hvert fald aldrig have børn sammen, så bliver de vist psykopatunger Se lige:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: fnis... det kunne være værre Tjek lige mit og Daniels Godt vi har bevis for at det ikke behøver ende sådan! griner
fnis... det kunne være værre Tjek lige mit og Daniels Godt vi har bevis for at det ikke behøver ende sådan! griner
Hehe ja....
Men dig og mig ville åbenbart få smukke børn, Caroline... se selv
FrkT skriver: Hehe ja.... Men dig og mig ville åbenbart få smukke børn, Caroline... se selv
ja, det er da en kær lille én
Caroline86 skriver: ja, det er da en kær lille én
Nemlig
FrkT skriver: Ohhhh my God.... Dorthe vi skal i hvert fald aldrig have børn sammen, så bliver de vist psykopatunger Se lige:
Det er hvert fald en ting der helt sikkert.... Aaarghh.... Ligner en der virkelig er klar til at gå til angreb....
MoarJ skriver: Det er hvert fald en ting der helt sikkert.... Aaarghh.... Ligner en der virkelig er klar til at gå til angreb....
Ja, total dræberbaby....
FrkT skriver: Ja, total dræberbaby....
Hehe ja... Helt klart...
Arhg, tror ikke helt på denne her, hehe.
Vi er begge blonde, men øjnene passer nok meget godt
grinny skriver: Arhg, tror ikke helt på denne her, hehe. Vi er begge blonde, men øjnene passer nok meget godt
hæhæ.. men hun er da sød
Nah, den holder nok ikke helt, men sjovt er det
Caroline86 skriver: hæhæ.. men hun er da sød Nah, den holder nok ikke helt, men sjovt er det
Ja, hun hører da til en af de bedre, hvilket jo så er meget heldigt for os, hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128