Hvad gør i ved fluer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Sees

Tjuhl skriver:

vi griller dem på vores elektriske ketsjer

Same here! *gnist gnist*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

line melias mor

Line&Liam skriver:

Vi har prøvet loft switzeren (STINKER) men den virker kun hvis resten af stuen er mørklagt = tv'et f.eks. ikke kører Så er der dælme ikke meget ved aftenhygge med fjerneren  

haha det kan du have ret i... hvad med noget af det her   http://www.bayergarden.dk/da/produkter/fluemidler/?gclid=CJiu36TYsaMCFRIqDgod2zF43Q

Anmeld

11. august 2010

oo

MamaMis. skriver:

Same here! *gnist gnist*

man kan godt blive lidt i tvivl om man har en brist i sin psyke når man liiiiige griller en ekstra gang...eller endnu bedre, ryster ketsjeren og SÅ griller en ekstra gang

Anmeld

11. august 2010

Sees

Tjuhl skriver:

man kan godt blive lidt i tvivl om man har en brist i sin psyke når man liiiiige griller en ekstra gang...eller endnu bedre, ryster ketsjeren og SÅ griller en ekstra gang

(hahahaha - ELSKER din måde at skrive tingene på)

Men ja, du har ganske ret -
Lasse rister dem altid lige en gang, så en ekstra gang til, og så lige en gang mere, så ryster han ketsjeren, og så får den lige en tur mere .. *GNIIIIIST!!* - Så får fluen lige "Så kan du fandme lære det lortekræ, muhahaha" tale med på vejen, inden den ryger i skraldespanden

Anmeld

11. august 2010

oo

MamaMis. skriver:

(hahahaha - ELSKER din måde at skrive tingene på)

Men ja, du har ganske ret -
Lasse rister dem altid lige en gang, så en ekstra gang til, og så lige en gang mere, så ryster han ketsjeren, og så får den lige en tur mere .. *GNIIIIIST!!* - Så får fluen lige "Så kan du fandme lære det lortekræ, muhahaha" tale med på vejen, inden den ryger i skraldespanden

mmmm ja! og bagefter sidder man i den delikate "duft" af brændt fluekød

Anmeld

11. august 2010

Sees

Tjuhl skriver:

mmmm ja! og bagefter sidder man i den delikate "duft" af brændt fluekød

Yees - AmmeNam, siger jeg bare! MUUUUUMS

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

ØJ hvor er jeg glad for at læse jeg ikke er den eneste haha!

Jeg gør præcis det samme og for det meste får de lige en tale med på vejen, som Mamamis og skriver at Lasse gør... fnis! Men er jo nødt til at være heeeelt sikker på de har fået nok

Det bedste er hvis man rammer dem i luften og de så bare går amok med at snurre rundt på gulvet

Nå.. jeg har hørt om en familie der virkelig var slemt plaget af fluer.. Hver morgen blev hele familien smidt udenfor, så sprøjtede de hele huset med fluegift og så efter ½ time eller sådan kunne de gå ind og støvsuge Men de kommer vel ind alligevel!?

Jeg har nok ingen tricks.. sorry.. men jeg HADER fluer

Anmeld

11. august 2010

BabyAnno2012

herhjemme har vi net for vinduerne, men det hjælper ikk så meget eftersom dørene blir åbnet en million gange i løbet af en dag, så vi gir dem en gang staldchok et par gange i ugen og det hjælper

Anmeld

11. august 2010

DK

Jeg tror altså også der er EKSTRA mange fluer i år. Vi har helt opgivet at spise udenfor, fordi der summer 20 fluer om hver tallerken, så selv om man vifter med den ene hånd og desperat spiser med den anden så er der alligevel fluer i ens tallerken! Klamt!

Sidste år havde vi måske en 3-4 stykker indenfor og ingen ude der var trælse. Men i år indenfor er der 100 hvis ikke vi har alt totalt lukket. Jeg arbejder jo i en brudeforretningen, så vi har gamle slør i vinduerne som flue-net Mikkel og jeg smækker fluer efter aftensmaden! Så tæller vi. Det gælder om at smække flest. En dag smækkede Mikkel 52 og jeg 43! Jesus det er mange!

Anmeld

11. august 2010

FruEllingsen

Sidste år havde vi faktisk ikke nogle fluer. SKØNT..

men i år har vi en hel del. Og ja det er virkelig danmarks svar på Totur. hehe..

Katten spiser en del af dem, og resten prøver Michael og slå ihjel. ( Jeg kan næsten aldrig ramme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.