Hvad gør i ved fluer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.810 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. august 2010

L-Mortil3

Ja for de er da godtnok Danmarks svar på TORTUR... Sammen med dansk toppen naturligvis

Vi har fluenet for døren, som Liam i øvrigt hiver i KONSTANT så det virker ikke så godt, "gammeldaws" fluefangere i loftet og adlibitum af fluesmækkere som kører i døgndrift, alligevel er vi MONSTER plaget af agressive fluer!

Vi bor i en lille landsby med mange landbrug, jeg tror det er derfor..

Men anyways, hvad gør i med de skide fluer? Og har i nogle gode, GÅ VÆK flue tips??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

twinboys

Line&Liam skriver:

Ja for de er da godtnok Danmarks svar på TORTUR... Sammen med dansk toppen naturligvis

Vi har fluenet for døren, som Liam i øvrigt hiver i KONSTANT så det virker ikke så godt, "gammeldaws" fluefangere i loftet og adlibitum af fluesmækkere som kører i døgndrift, alligevel er vi MONSTER plaget af agressive fluer!

Men anyways, hvad gør i med de skide fluer? Og har i nogle gode, GÅ VÆK flue tips??

Smiler hvor er du sød...

Gode råd er dyre... og desværrre kan ikke hjælpe med andre gode idéer end du selv nævner...

Vi har kun 1 flue i ny og næ... men den lever ikke så længe da den får et klap med fluesmækkeren ...

God jagt... nå nej det hedder vel knæk og bræk når det er dyr du jager...

Majbritt

Anmeld

11. august 2010

line melias mor

hvad med sådan en der hænger i loftet og så flyver fluerne hen i den og så dør de sådan en har min svigermor i hendes grillbar den syntes jeg er smart

Anmeld

11. august 2010

oo

vi griller dem på vores elektriske ketsjer

Anmeld

11. august 2010

Malthesmoar

Line&Liam skriver:

Har samme problem

Vi har rammer m fluenet for vinduerne så vi får nok med luft ind og sørger for at holde døren lukket

Vi har også fluesmækkere og smasker løs på de dumme kræg..

Godt tips er at smaske dem v sen aftenstid, der sidder de oppe i loftet og er halv trætte

Mvh

Anmeld

11. august 2010

rk_07

Hehe, jeg hader også fluer det bare det værste... Jeg har min dejlige trofaste kat som spiser dem alle sammen ved sku ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ham...

Men ved ikke hvad man skal gøre, tror ikke rigtigt nogle af det ting man køber virker for der skal nok komme fluer alligevel...

Anmeld

11. august 2010

L-Mortil3

Malthesmoar skriver:

Har samme problem

Vi har rammer m fluenet for vinduerne så vi får nok med luft ind og sørger for at holde døren lukket

Vi har også fluesmækkere og smasker løs på de dumme kræg..

Godt tips er at smaske dem v sen aftenstid, der sidder de oppe i loftet og er halv trætte

Mvh

aaah se DET var et godt tip.

Så er de skismer også nemmere at fange!

Anmeld

11. august 2010

L-Mortil3

line melias mor skriver:

hvad med sådan en der hænger i loftet og så flyver fluerne hen i den og så dør de sådan en har min svigermor i hendes grillbar den syntes jeg er smart

Vi har prøvet loft switzeren (STINKER) men den virker kun hvis resten af stuen er mørklagt = tv'et f.eks. ikke kører Så er der dælme ikke meget ved aftenhygge med fjerneren  

Anmeld

11. august 2010

charlottekri

jeg har hørt (ikke selv afprøvet) at tomatplanter indenfor holder fluerne væk... de kan vist ikke lide lugten... men planterne lugter nu også lidt krads..

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Vi har heldigvis ingen fluer, tror jeg har set én udenfor i år - men til gengæld har mine forældre tonsvis af dem, og de bider!!

De plejer at sprøjte med sådan noget giftspray, og det hjælper, jeg mener at den hedder "Farvel til insekter" eller noget i den stil. Og ellers så har de nogle af de "ristere" der svitser dem, så de dør.

Husk at holde døre og vinduer lukket fra kl 18, da det er der de søger indenfor, for så bliver det for koldt for dem udendørs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.