fars første mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

oo

Metchen skriver:

Hold kæft hvor er det sjovt det billede af dig og Søren. Jeg kom til at grine højt da jeg så det, for han ligner vitterligt en der tænker "SE lige hvad jeg har lavet på min kvinde" I er simpelthen et fantastisk par, elsker at høre fra dig herinde, og læse om og se billeder af Søren. Totalt yndlingspar.

Og ved bare at du kommer til at score topkarakter til fødselseksamen, for sådan er du bare. Sej, altså.

argh! det håber jeg - tænk hvis jeg blir sådan en tudende skvat der bare nægter at føde fordi det gør åååååååååndt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

oo

Jules skriver:

Trine med den smukke mave Skønne billeder....

Dejligt at i kun mangler de par små ting... Og tøj kan man aldrig have for meget af...slet ikke i den første tid... Ihvertfald ikke hvis man har en baby der tit tisser igennem eller gylper.... Jeg har aldrig vasket så meget tøj og stofbleer som jeg gjorde de første måneder af Viktors liv!

Tisseunderlag er en god ide for at skåne madressen... Der sker uheld... Dem tror jeg ikke der er nogen der slipper for Du kan få dem i jysk,babysam osv.... Måske os bilka ? Ved det faktisk ikke.... Vi fik vores...

jeg har faktisk lige fået tilsendt to tisselagner af en "lillespurv" inde fra baby.dk - helt vildt sødt af hende, hun havde bare læst mit indlæg og ville give mig hendes

iiiiih, jeg glæder mig altså til lillesøster kommer ud - nu blir det godt nok spændende om vi to overholder vores terminer eller vi får byttet rundt jeg tænker hele tiden at babyen kommer FØR 13. oktober, men det kan godt være det er mere ønsketænkning end intuition!!

Anmeld

15. august 2010

oo

bondepigen skriver:

Hahaha Søren altså...han er da herlig! Ove synes det er et fedt billede...ja, han kalder det ligefrem kunst..hihi. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg fik mig en lille griner...

Jeg kan godt forstå, du er nervøs... det var jeg jo osse selv, men det skal du nu nok klare ligesom alle andre...

Vi købte tisselagen, men de var kun til besvær syntes jeg... Der kan selvfølgelig tisses igennem bleen, men så er det jo ikke ret meget...og så ville jeg nok hellere købe et par rullemadrasser som kan smides i vaskemaskinen... Emma (som er en meget varm pige) fik det nemlig så drønvarmt af at ligge på tisseunderlagene, og det syntes jeg var synd...

oh! jeg tror lige at jeg må fortælle Søren hvad Ove siger, for han blev helt flov da jeg sagde at vi allesammen havde grinet lidt af opstillingen

jeg må lige være opmærksom med de tisselagner så når baby kommer ud. der er sååååå mange ting, synes jeg, men jeg håber det kommer sådan mere eller mindre naturligt når den er her

Anmeld

15. august 2010

oo

msax skriver:

en PAVE stolt far... tænker at det næste foto nok skal være med ham stående bag ved dig - så er probertionerne måske lidt bedre

En tur på fødegangen kan være meget betryggende, også selvom i forhåbentlig ikke kommer til at bruge den. Men det er rart at vide hvad man har valgt fra og hvor man kan risikerer at ende henne alligevel.

Og hvor er det vildt at du allerede er i uge 31 - syntes nærmest lige du er blevet gravid med rumpenissen. Jeg fatter slet ikke hvor hurtigt tiden er gået...

haha sir DU, som lige har fået Malte i armene!!  nu hvor de "første" NS'ere er begyndt at føde, så føles det MEGET tæt på!!

ja, jeg tror vi lige må have en snak om mavebilledet næste gang inden det blir taget. han sagde bagefter at han troede det kun skulle være ham og maven på billedet og så spurgte jeg jo, hvor han havde tænkt sig jeg skulle gå hen imens han tog billeder med maven

Anmeld

15. august 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Smiler.............altså, hvis Søren ser stor ud i forhold til dig Trine.......så forestil dig, når han får baby-Juhl i armene. Gisp..........i må hellere købe Gulliver's rejse, som første værk til baby Juhl.

Skønne billeder af en dejlig lille familie.

Knus Mette

HAHAHA!!! ja! det blir nogle sjove billeder af en baby på Sørens arm!  men æh....hvis den blir ligeså stor som Søren selv var, så kommer det nok ikke til at se så voldsomt ud

Anmeld

15. august 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

oh! jeg tror lige at jeg må fortælle Søren hvad Ove siger, for han blev helt flov da jeg sagde at vi allesammen havde grinet lidt af opstillingen

jeg må lige være opmærksom med de tisselagner så når baby kommer ud. der er sååååå mange ting, synes jeg, men jeg håber det kommer sådan mere eller mindre naturligt når den er her

Ja, det hele skal nok komme hen ad vejen...og to babyer er jo ikke ens, så det er jo ikke til at vide hvad jeres baby trives bedst med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.