fars første mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg havde nemli en JM som også var i Faaborg... Marianne... og hun var bare HERLIG! og ammerådgiver og super meget pro-amning... derfor kom jeg lige til at tænke på, om det muligvis var hende...

:0)

hvor er du sød trine, ja jeg kommer i H&M og jeg vil gerne købe dit gavekort:0)

Marianne...hende har vi ikke mødt. men Kirsten sagde der boede en gammel jordemor oppe ved siden af os, som ville ELSKE at komme over og hjælpe ved fødslen, for hun kunne slet ikke lide at være på pension

du skal ikke købe det, mand! jeg fik det gratis!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

lion

Tjuhl skriver:

og det hjælper! både for Søren og for mig selv, at vi ved I er lige i den anden ende og det er bare at slynge spørgsmål ud herinde, så skal vi nok komme igennem det hele

til allersidst hentede de stole og vand ind til os gravide, men da var der allerede to der var blevet nødt til at gå udenfor fordi de blev så skidt tilpas

Så er det jo lidt forsent. Utroligt de ikk tænkte på det fra start

Anmeld

11. august 2010

oo

lion skriver:

Så er det jo lidt forsent. Utroligt de ikk tænkte på det fra start

ja, det sagde Søren også. og så var han helt "bare de ikke tror at det var fordi jeg blev dårlig over at tale fødsel", hihi...man har vel sin mandlige stolthed

Anmeld

11. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Marianne...hende har vi ikke mødt. men Kirsten sagde der boede en gammel jordemor oppe ved siden af os, som ville ELSKE at komme over og hjælpe ved fødslen, for hun kunne slet ikke lide at være på pension

du skal ikke købe det, mand! jeg fik det gratis!!

slet ikke utænkeligt at det er hende.... hun var suuuuuuuuuper rar! gid hun havde været på OUH og hjulpet mig med min amning.... nåh... men det er der ikke noget at gøre ved nu... Nikoline lever da i bedste velgående og er sund og rask... :0) og hvis jeg skulle føde vaginalt, så ville jeg gerne have haft hende til hjælp...

hende Kirsten lyder dog lidt som om hun er af samme sind:0)

du må have fat i vagtplanerne, så du kan time det lidt... hi hi....

ej men, tusind tak så! det vil jeg super gerne have!

Anmeld

11. august 2010

ooo

Hold kæft hvor er det sjovt det billede af dig og Søren. Jeg kom til at grine højt da jeg så det, for han ligner vitterligt en der tænker "SE lige hvad jeg har lavet på min kvinde" I er simpelthen et fantastisk par, elsker at høre fra dig herinde, og læse om og se billeder af Søren. Totalt yndlingspar.

Og ved bare at du kommer til at score topkarakter til fødselseksamen, for sådan er du bare. Sej, altså.

Anmeld

11. august 2010

Jules

Trine med den smukke mave Skønne billeder....

Dejligt at i kun mangler de par små ting... Og tøj kan man aldrig have for meget af...slet ikke i den første tid... Ihvertfald ikke hvis man har en baby der tit tisser igennem eller gylper.... Jeg har aldrig vasket så meget tøj og stofbleer som jeg gjorde de første måneder af Viktors liv!

Tisseunderlag er en god ide for at skåne madressen... Der sker uheld... Dem tror jeg ikke der er nogen der slipper for ;) Du kan få dem i jysk,babysam osv.... Måske os bilka ? Ved det faktisk ikke.... Vi fik vores...

Anmeld

11. august 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

Hahaha Søren altså...han er da herlig! Ove synes det er et fedt billede...ja, han kalder det ligefrem kunst..hihi. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg fik mig en lille griner...

Jeg kan godt forstå, du er nervøs... det var jeg jo osse selv, men det skal du nu nok klare ligesom alle andre...

Vi købte tisselagen, men de var kun til besvær syntes jeg... Der kan selvfølgelig tisses igennem bleen, men så er det jo ikke ret meget...og så ville jeg nok hellere købe et par rullemadrasser som kan smides i vaskemaskinen... Emma (som er en meget varm pige) fik det nemlig så drønvarmt af at ligge på tisseunderlagene, og det syntes jeg var synd...

Anmeld

11. august 2010

msax

en PAVE stolt far... tænker at det næste foto nok skal være med ham stående bag ved dig - så er probertionerne måske lidt bedre

En tur på fødegangen kan være meget betryggende, også selvom i forhåbentlig ikke kommer til at bruge den. Men det er rart at vide hvad man har valgt fra og hvor man kan risikerer at ende henne alligevel.

Og hvor er det vildt at du allerede er i uge 31 - syntes nærmest lige du er blevet gravid med rumpenissen. Jeg fatter slet ikke hvor hurtigt tiden er gået...

Anmeld

11. august 2010

anna-jonas

Smiler.............altså, hvis Søren ser stor ud i forhold til dig Trine.......så forestil dig, når han får baby-Juhl i armene. Gisp..........i må hellere købe Gulliver's rejse, som første værk til baby Juhl.

Skønne billeder af en dejlig lille familie.

Knus Mette

Anmeld

12. august 2010

lion

Tjuhl skriver:

ja, det sagde Søren også. og så var han helt "bare de ikke tror at det var fordi jeg blev dårlig over at tale fødsel", hihi...man har vel sin mandlige stolthed

hehe ja da og den vil de gerne beholde hele vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.