tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

DLM

Baagøe skriver:

Jamen så er det garanteret det, der er under opsejling... Det er helt naturligt og går hurtigt over, selvom det kan være semt, når det står på

ja det må jeg sige det kan være rigtig slemt det er lige før jeg selv han er endelig faldet i søvn hvor længe det så end varer men ellers har han været vågen i 7-8 timer med søvn på 10 min ad gangen de få gange jeg har lullet ham i søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Pige2009

Asuzi skriver:

ja det må jeg sige det kan være rigtig slemt det er lige før jeg selv han er endelig faldet i søvn hvor længe det så end varer men ellers har han været vågen i 7-8 timer med søvn på 10 min ad gangen de få gange jeg har lullet ham i søvn

Århhhh, din stakkel. Det må være virkelig hårdt Håber for jer begge, at det snart er ovre, så han igen en en lille glad og sovende dreng

Anmeld

12. august 2010

DLM

Baagøe skriver:

Århhhh, din stakkel. Det må være virkelig hårdt Håber for jer begge, at det snart er ovre, så han igen en en lille glad og sovende dreng

det har i hvertfald været noget af en dag håber også snart det er ovre igen så han bliver glad igen

Anmeld

13. august 2010

Tanja1

Asuzi skriver:

tak det var da en god hjemmeside fandt det her

CIRKA 8 UGER

Flotte mønstre

Baby begynder at genkende enkle mønstre og former. Han opdager måske sine hænder og øver sig i at kontrollere de små fægtende gevækster. Eller er fascineret af, hvordan lyset danner skygge på væggen. Barnet ser, hører, lugter og smager anderledes nu.

„Babyen kan pludselig få skrigeture, og I vil måske forgæves forsøge at finde ud af hvorfor. Intet virker bortset fra at gå rundt og rundt,” siger Helen Lyng Hansen.
„Vær opmærksom på, at barnet kan blive overstimuleret, fordi det har en spirende opmærksomhed mod verden, men endnu ikke evner at sortere i alt det nye.”

så tror det er sådan et han har gang i håber bare snart springet er ovre så for det er synd han er så ked af det, vil gerne ha min glade dreng igen

Hihi, det er vist lidt tid siden min dreng var så lille...

Men godt at du fandt hjælp, og som sagt, så går det jo hurtigt over igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.