Jeg ville faktisk når det hele har lagt sig igen tage en snak med din veninde. Jeg blev gravid lidt uventet, og troede jeg var ved at miste i uge 11, selv om jeg tudede og bad til nærmest alt hvad jeg kunne komme i tanke om, Gud, Unniverset jorden, whatever jeg ville bare ikke miste, så havde jeg nok sagt som din veninde, at det jo nok var det bedste, for jeg er jo alligevel ikke klar.. og bla bla bla.. men det passer jo faktisk ikke, her efter jeg har fået min datter kan jeg da godt se at jeg inderst inde gerne ville have et barn sammen med min datters far, ikke bevidst på nogen måde, og vi var to om at vælge præventation fra, men jeg dyrker nu ikke ubeskyttet sex normalt, så der er nok noget i mig, der ubevidst har gjort at jeg var med på det valg, hvorfor han gjorde det aner jeg ikke..
Men netop på den baggrund mener jeg faktisk godt at man kan spørge lidt undrende til om hvorfor hun ikke beskytter sig bedre, om hun faktisk gerne vil have et barn, er bange for at hun ikke når det eller ligende. Tror det ville være sundt for hende at få tænkt det ordentlig igennem, og måske kommer hun frem med noget som gør du bedre kan forstå hende.. pointeten med veninder at vel at vi kan tillade os at spørge ind til hinanden, sålænge vi spørger ordentligt. 
Anmeld