Det slår klik for mig.... (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Shibby

Tulipan skriver:

Ja og kender det da fra en selv. Selvom man ikke skal have en unge lige nu. Så kommer tanken jo

Hvis man får den tanke,-så er der vidst nogle ting man skal have gjort op med sigselv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Vingummien

Shibby skriver:

Hvis man får den tanke,-så er der vidst nogle ting man skal have gjort op med sigselv

Hehe ja måske

Anmeld

11. august 2010

N&J

Jeg ville faktisk når det hele har lagt sig igen tage en snak med din veninde. Jeg blev gravid lidt uventet, og troede jeg var ved at miste i uge 11, selv om jeg tudede og bad til nærmest alt hvad jeg kunne komme i tanke om, Gud, Unniverset jorden, whatever jeg ville bare ikke miste, så havde jeg nok sagt som din veninde, at det jo nok var det bedste, for jeg er jo alligevel ikke klar.. og bla bla bla.. men det passer jo faktisk ikke, her efter jeg har fået min datter kan jeg da godt se at jeg inderst inde gerne ville have et barn sammen med min datters far, ikke bevidst på nogen måde, og vi var to om at vælge præventation fra, men jeg dyrker nu ikke ubeskyttet sex normalt, så der er nok noget i mig, der ubevidst har gjort at jeg var med på det valg, hvorfor han gjorde det aner jeg ikke.. 

Men netop på den baggrund mener jeg faktisk godt at man kan spørge lidt undrende til om hvorfor hun ikke beskytter sig bedre, om hun faktisk gerne vil have et barn, er bange for at hun ikke når det eller ligende. Tror det ville være sundt for hende at få tænkt det ordentlig igennem, og måske kommer hun frem med noget som gør du bedre kan forstå hende.. pointeten med veninder at vel at vi kan tillade os at spørge ind til hinanden, sålænge vi spørger ordentligt. 

Anmeld

11. august 2010

Lotus86

Anonym skriver:

"Tage ansvar når det kommer til sex.."

Blaaa.. Bare fordi man er gammel nok til at have sex betyder det ikke man er klar til det ansvar der kan komme,-selv på p piller eller lign kan der ske uheld. Der er ingen grund til at være irriterede! Hvis i er,-så søg psykolog. Måske kan det hjælpe jer videre i livet uden at være så bitre på andres fertelitet ...

Pudsigt du vælger at være anonym...!!

Men nu snakker jeg jo sådan set ikke om hvorvidt man er klar til at tage et ansvar for et barn eller ej, og ja, der kan ske uheld selvom man beskytter sig, men når man dyrker tilfældig sex UDEN at beskytte sig, og man ved man ikke ønsker at have et barn, så synes jeg man er gal på den, man ved vel for pokker hvordan man bliver gravid, og hvis man ikke ønsker dette, så må man ligesom tage et ansvar, og bruge noget beskyttelse....!!!!!

Anmeld

11. august 2010

lotte32

Anonym skriver:

"Tage ansvar når det kommer til sex.."

Blaaa.. Bare fordi man er gammel nok til at have sex betyder det ikke man er klar til det ansvar der kan komme,-selv på p piller eller lign kan der ske uheld. Der er ingen grund til at være irriterede! Hvis i er,-så søg psykolog. Måske kan det hjælpe jer videre i livet uden at være så bitre på andres fertelitet ...

CHOK...

Hvis i er irriterede så søg psykolog,......

ved slet ikke hvad jeg skal skrive, kan udemærket forstå tråd-starters frustrationer og følelser, det har jo ikke noget at gøre med misundelse på andres fertilitet...

jeg bliver da også selv dybt forarget over dem der dyrker ubeskyttet sex, selv om de ikke ønsker et barn, og især dem der får foretaget en abort, fordi de "glemmer" at beskytte sig, syntes helt ærligt at dét er forkasteligt....

Ja der kan ske uheld, men tråd-starters veninder er jo bare glemsomme... og så risikerer man altså at blive gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.