Maven gemmer på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Sakris

Alexis skriver:

Ej hvor vidunderligt, en lille pige  Det er da bare super skønt søde. 

Tusind tak! Jeg er også bare overdrevet glad og lettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Sakris

Muffi . skriver:

Ja det er noget helt andet pludselig at vide hva det er ,, Har i fundet et navn så ?? 

Nej. Vi har snakket om det. Men pigenavne er vi bestemt ikke enige om. Men der er jo gudskelov mange at vælge imellem, og vi har 20 uger endnu

Anmeld

11. august 2010

line melias mor

stort tillykke med prinsessen

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Sakris skriver:

Nej. Vi har snakket om det. Men pigenavne er vi bestemt ikke enige om. Men der er jo gudskelov mange at vælge imellem, og vi har 20 uger endnu

Selvom vi vidste vi ventede en dreng fandt vi først navnet da han var 7 dage gammel  Det er ikke nemt .

Anmeld

11. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke

Anmeld

11. august 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Tak. Har termin 27. december. Ved scanningen sagde de det kunne være svært at fastsætte kønnet når det var piger. og hun kunne aldrig sige det med 100 procents sikkerhed. Dog var hun her pænt sikker! Synes det er så perfekt. Jordemoderen(eller hvad de egentlig er) synes bestemt godt vi kunne være stolte. For hafferlaffen så perfekt ud fra top til tå, og lå fuldstændig perfekt i forhold til scanningen på trods af sin aktivitet. Græd bare af lettelse da vi kom ud. Hold op hvor har jeg været nervøs, og hvor er jeg bare lykkelig nu  

HVOR ER DET DOG DEJLIGT AT HØRE SØDE!!!!! Haffelaffen, hi hi, sødt kælenavn  Kan godt huske lettelse,....

Anmeld

21. august 2010

Sakris

Muffi . skriver:

Selvom vi vidste vi ventede en dreng fandt vi først navnet da han var 7 dage gammel  Det er ikke nemt .

Nej det er jo det! Problemet er at jeg i mange år har vidst hvad både min søn og/eller datter skulle hedde. Da jeg så begyndte at komme sammen med min kæreste, kom vi til at tale om det, og han syntes det var helt fantastiske navne, og uden tvivl dem vi skulle give vores børn..... Men så tog kongehuset altså lige vores pigenavn, og mega sippet som jeg er, er jeg nu kommet i tvivl om jeg kan leve med at vores barn ser ud til at være opkaldt efter en af kongehusets små 

Anmeld

21. august 2010

Sakris

lisbethita skriver:

HVOR ER DET DOG DEJLIGT AT HØRE SØDE!!!!! Haffelaffen, hi hi, sødt kælenavn  Kan godt huske lettelse,....

hehe... ja, min kæreste der valgte navnet... Jeg synes hun skulle have heddet stitch, men han mente at det navn forpligtede til mere ballade end hvad godt er.

Vi omtaler hende som Laffe, og min kæreste har flere gange siddet og sunget sangen om luffe- sølløven fra nissebanden, med navnet laffe istedet igennem navlen, mens jeg har ligget flad af grin. Både fordi han tilpasser teksten og at det lyder så oversygt dårligt  Haha, der ved jeg altså virkelig at hun får den rigtige far

Anmeld

21. august 2010

lisbethita

Sakris skriver:

hehe... ja, min kæreste der valgte navnet... Jeg synes hun skulle have heddet stitch, men han mente at det navn forpligtede til mere ballade end hvad godt er.

Vi omtaler hende som Laffe, og min kæreste har flere gange siddet og sunget sangen om luffe- sølløven fra nissebanden, med navnet laffe istedet igennem navlen, mens jeg har ligget flad af grin. Både fordi han tilpasser teksten og at det lyder så oversygt dårligt  Haha, der ved jeg altså virkelig at hun får den rigtige far

Ej hold kæft hvor er det sødt og sjovt hvordan navnet udvikler sig ;-) Lille-laffen har bare at kunne svømme, når den kommer ud, fnis!!!!!!

Ha en skøn weekend!! KNUS

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Stort stort tillykke med jeres lille pige i maven!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.