Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg fik vidst postet mit indlæg med scanning igår, fuldstændigt usynligt i min mødregruppe. Så det var uden besvarelser!
Så ingen gæt der! Men efter scanning igår, ser det ud som om der venter os en meget aktiv, sund og rask prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sakris skriver: Ja, jeg fik vidst postet mit indlæg med scanning igår, fuldstændigt usynligt i min mødregruppe. Så det var uden besvarelser! Så ingen gæt der! Men efter scanning igår, ser det ud som om der venter os en meget aktiv, sund og rask prinsesse
Ej hvor er det skønt at høre altså..... det var vores datter også og jjeg skal love for hun også er aktiv 4 mrd gammel Dejligt hun har travlt derinde!!!
Hvornår har du termin?
Ihh hvor dejligt ,, tillykke med den lille prinsesse
tillykke med den lille pige
Ej hvor vidunderligt, en lille pige Det er da bare super skønt søde.
lisbethita skriver: Ej hvor er det skønt at høre altså..... det var vores datter også og jjeg skal love for hun også er aktiv 4 mrd gammel Dejligt hun har travlt derinde!!! Hvornår har du termin?
Tak. Har termin 27. december. Ved scanningen sagde de det kunne være svært at fastsætte kønnet når det var piger. og hun kunne aldrig sige det med 100 procents sikkerhed. Dog var hun her pænt sikker! Synes det er så perfekt. Jordemoderen(eller hvad de egentlig er) synes bestemt godt vi kunne være stolte. For hafferlaffen så perfekt ud fra top til tå, og lå fuldstændig perfekt i forhold til scanningen på trods af sin aktivitet. Græd bare af lettelse da vi kom ud. Hold op hvor har jeg været nervøs, og hvor er jeg bare lykkelig nu
Muffi . skriver: Ihh hvor dejligt ,, tillykke med den lille prinsesse
Tusind tak. Det er bare så dejligt, at kunne sige hun.
jlp90 skriver: tillykke med den lille pige
Tusind tak
Sakris skriver: Tusind tak. Det er bare så dejligt, at kunne sige hun.
Ja det er noget helt andet pludselig at vide hva det er ,, Har i fundet et navn så ??
Hvor dejligt stort tillykke med den lille prinsesse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128